خبرگزاری کار ایران

بمنظور نظارت دقیق بر بازار؛

کمیته اجرایی نظارت و تنظیم بازار بندر امام تشکیل جلسه داد

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۰۷۳

با حضور بخشدار، روسای ادارات بازرگانی ماهشهر و بندر امام، رئیس شوراهای اسلامی شهرستان، نماینده فرماندار ماهشهر و نمایندگان اصناف بندر امام، جلسهٔ کمیتهٔ اجرایی نظارت و تنظیم بازار پیش از ظهر امروز در محل بخشداری بندر امام تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، در این جلسه حاضرین به ارائه گزارشات و پیشنهادات مرتبط با تنظیم بازار پرداختند.

تشکیل ۹ کمیتهٔ نظارت، بازرسی در طول هفته، اعلام میزان سهمیهٔ مرغ منجد و معرفی فروشگاه‌های فروش فوق العاده از اهم مسائل مطرح شده در این نشست بود.

قیمت مرغ منجد برای مصرف کننده هر کیلو ۵۶۰۰ تومان اعلام شد، که در صورت تخطی فروشندگان، با آنان برخورد خواهد شد.

عیسی‌زاده رئیس اداره بازرگانی ماهشهر گفت: شهروندان شهرستان می‌توانند شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اعلام نمایند تا سریعا به شکایات آنان رسیدگی شود.

وی همچنین از پهلودهی کشتی تفریحی از تاریخ ۲۹ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی در اسکلهٔ بند ماهشهر خبر داد و گفت: قیمت بلیط این کشتی که به مدت یک ساعت و نیم به مسافران خدمات می‌دهد، ۲۵۰۰۰ تومان برای هر مسافر است.

بدری رئیس اداره بازرگانی بندر امام نیز از مشخص شدن ۱۱ فروشگاه جهت فروش فوق العاده با نصب پلاکارد در این شهر خبر داد و گفت: برای عرضه مرغ منجمد با قیمت مصوب نیز ۴ فروشگاه مشخص شده‌اند.

خانم حسینی نماینده فرماندار ماهشهر در کمیسیون نظارت و بازرسی اصناف هم گفت: با تخطی کنندگان از مصوبات این کمیته در چارچوب قانونی برخورد جدی خواهد شد.

سیدمهران رفیعی بخشدار بندر امام در پایان این نشست با اشاره به اهمیت جلب رضایت شهروندان و میهمانان نوروزی گفت: اینجانب و فرماندار محترم شهرستان، در ایام تعطیلات به صورت موردی از بازارهای شهرستان بازدید بعمل خواهیم آورد.

وی افزود: نمایشگاه موجود در بندر امام، متاسفانه نتوانست در شأن و جایگاه مردم این بندر خدمات ارائه دهد و منبعد باید در انتخاب کالاهای اینگونه نمایشگاه‌ها دقت بیشتری شود.

یوسف کریمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز