خبرگزاری کار ایران

شیب تند سرویس ۱۹۳ در پست خوزستان راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۶۳۵

سرویس پست تلفنی ۱۹۳ در خوزستان با چهار قرارداد جدید فعالیت خود را گسترش داد.

اداره کل پست خوزستان توزیع اسناد پزشکی و جواب آزمایش را در قرارداد با چهار بیمارستان و آزمایشگاه در شهرستان اهواز از طریق پست تلفنی ۱۹۳ ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، روابط عمومی پست خوزستان امروز اعلام کرد: براساس تفاهم نامه‌های منعقده، توزیع جواب آزمایش و اسناد و پرونده‌های پزشکی بیماران بیمارستان‌های مهر، بقایی، آریا و آزمایشگاه تخصصی نور توسط سرویس ۱۹۳پست و براساس تعیین اولویت زمان توزیع توسط آنان انجام می‌شود و بر اساس توافق صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی اهواز در سطح تمامی بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌های استان گسترش خواهد یافت.

این اداره کل جهت اجرای مطلوب این سرویس با ابتکار عملی، پاکتهای ویژه سرویس «توزیع جواب آزمایش» و «اسناد پزشکی» را طراحی و به کار گرفته است که موجب سرعت و دقت در مراحل تجزیه، رهسپاری و توزیع این مرسولات می‌شود.

شایان ذکر است سرویس پست تلفنی ۱۹۳ در اداره کل پست استان خوزستان با همکاری بخش خصوصی و استقرار ۲۰ نیروی آماده به کار در این واحد راه اندازی شده است و در اجرای امور قراردادی این سرویس نیز فعالیت می‌کند.

توزیع این مرسولات در شهر اهواز حداکثر تا سه ساعت و بنابه درخواست بیماران با تعیین الویت زمان توزیع انجام می‌پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز