خبرگزاری کار ایران

سومین همایش دولت الکترونیک در اهواز برگزار شد

کد خبر : ۲۵۴۵۶۱

در این همایش که هم راستا با تصویب نامه دولت در خصوص توسعه ارائه خدمات الکترونیک در دستگاه‌های دولتی برگزار شد، ۱۰۰نماینده از دستگاه‌های دولتی شامل استانداری، ادارات کل و… و همچنین شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها و صنایع استان خوزستان و سه استان مجاور حضور داشتند.

سومین همایش «دولت الکترونیک و شهروند الکترونیک - از ایده تا اجرا» توسط گروه مهندسی آی کن در روزچهارشنبه ۲۹ بهمن ماه در هتل نیشکر اهواز برگزار شد.

در این همایش که هم راستا با تصویب نامه دولت در خصوص توسعه ارائه خدمات الکترونیک در دستگاه‌های دولتی برگزار شد، ۱۰۰نماینده از دستگاههای دولتی شامل استانداری، ادارات کل و… و همچنین شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها و صنایع استان خوزستان و سه استان مجاورحضور داشتند.

در این همایش سرکار خانم مهندس کعبی، ریس اداره محیط زیست انسانی(اداره کل محیط زیست) استان خوزستان در خصوص لزوم بهره گیری از خدمات الکترونیک در دستگاه‌های دولتی و تاثیرات مثبت این رویکرد در محیط زیست و تاکید بر کاهش آسیب رسانی به محیط زیست سخنرانی کردند.

بررسی متدولوژی آی‌کَن و راهکار جدید در اجرای دولت الکترونیک، بررسی پتانسیل‌های موجود برای ارائه خدمات الکترونیک در دستگاه‌های دولتی، معرفی انواع مکانیزم‌های پیاده سازی آن و نیز بررسی نمونه موفق استان پیشتاز گلستان در این حوزه، نیز ارائه شد.

همچنین زیرساخت تولید نرم افزارمبتنیبرفرآیند(ICAN BPMS) و زیرساخت یکپارچه سازینرم افزارهایسازمانیموردبررسیقرارگرفت.
در این همایش ویرایش ۹ سازمان الکترونیک فرزین آی کن رونمایی شد. از ویژگی‌های بارز این ویرایش Cross Browser و Multi Device بودن آن می‌باشد.

اولین همایش «دولت الکترونیک - از ایده تا اجرا» درتاریخ چهارم آذر ماه سال جاری در مرکز همایشهای برج میلاد تهران و دومین همایش با همین محور در تاریخ بیست و سوم دی ماه در هتتل آسمان اصفهان توسط گروه مهندسی آی کن برگزار شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز