خبرگزاری کار ایران

با حضور روسای ادارات مرتبط برگزار شد؛

نشست بررسی تغییر کاربری‌ها در دزفول

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۵۰

تعیین کاربری‌ها در طرح‌های جامع شهری حاصل مطالعات و مکان یابی‌ها بر اساس ضوابط و استاندارد‌ها است.

جلسه بررسی تغییر کاربری‌ها در راستای اجرای مصوبات کارگروه ساماندهی مشاغل و صنایع مزاحم و آلاینده دزفول با حضور روسای ادارات مرتبط در محل اداره حفاظت محیط زیست دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزسان، فرهاد قلی‌نژاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول ظهر امروز گفت: تعیین کاربری‌ها در طرح‌های جامع شهری، حاصل مطالعات و مکان یابی‌ها بر اساس ضوابط و استاندارد‌ها بوده و هرگونه تغییر کاربری بدون ضوابط و عدم توجه به طرح جامع، موجب بروز انواع معضلات و مشکلات زیست محیطی خواهد شد.

وی افزود: در شهر دزفول تغییر کاربری‌ها و استقرار واحدهای آلاینده مزاحم شهری نظیر کارگاههای مکانیکی، تراشکاری، رنگ آمیزی و.. موجب ایجاد آلودگی‌های صوتی و مشکلات ترافیکی در شهر و نارضایتی ساکنین مناطق مسکونی گردیده است که نیازمند ساماندهی است.

در این نشست رؤسای ادارات مرتبط نظیر اداره صنعت، معدن و تجارت، شهرداری دزفول، اداره راه و شهرسازی و مرکز بهداشت دزفول نیز دیدگاههای خود را بیان و مقرر گردید ضمن ایجاد رویه مناسب و استعلام از اداره حفاظت محیط زیست دزفول پیگیری‌های لازم جهت احداثمجتمع صنوف مزاحم شهری بعمل آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز