خبرگزاری کار ایران

با امضای تفاهم نامه ۴ جانبه؛

رحمن قلاوند: اشتغال کارآموزان فنی و حرفه‌ای خوزستان فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۱۴۰

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: با امضاء تفاهم‌نامه میان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، صندوق مهر امام رضا، اداره کل کار و ۴ پشتیبان کارآفرین، زمینه اشتغال کارآموزان استان فراهم شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان گفت: با امضاء تفاهم‌نامه میان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، صندوق مهر امام رضا(ع)، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ۴ پشتیبان کارآفرین، زمینه اشتغال کارآموزان فنی و حرفه‌ای استان فراهم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رحمن قلاوند افزود: این تفاهم‌نامه به منظور توسعه مشاغل خانگی، حمایت از افراد توانمند و کارآفرین و راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک با رویکرد توسعه فعالیت در زیر مجموعه پشتیبان‌ها، خوشه‌ها، شبکه‌ها و زنجیره‌های تولیدی و در راستای اجرای طرح آموزش، تولید، فروش و بازاریابی منعقد شد.

قلاوند تصریح کرد: با توجه به وجود ظرفیت اشتغالزایی در رشته‌های تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، پرورش و تولید قارچ خوراکی، تولید پوشاک با الگوی ایرانی - اسلامی، تولید پوشاک زنانه، مردانه، ورزشی و پوشاک صنعتی در استان خورستان، زمینه اشتغال ۲۲۰ نفر از کارآموزان فنی و حرفه‌ای در مرحله اول فراهم شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان بیان کرد: این تفاهم‌نامه با هدف راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک با نگاه بازار محور در محیط‌‌‌ های خانگی، مناطق روستایی و محروم اجرایی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: واگذاری فضای خالی برای آموزش، استقرار پشتیبان‌های تولید کننده و اعضاء خوشه‌های معرفی شده، توانمندسازی متقاضیان اخذ تسهیلات، همکاری در تداوم کسب و کارهای ایجاد شده و اعطای گواهینامه مهارتی به افراد پس از موفقیت در آموزش از تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در این تفاهم‌نامه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز