خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان گفت:

۱۵۰ پروژه عمرانی در روستاهای خوزستان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۵۴۲

اعتبارات ارزش افزوده در استان خوزستان در سال گذشته ۱۴۰ میلیارد تومان بود، امسال نیز این میزان به ۱۸۰ میلیارد تومان رسید.

مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان گفت: ۱۵۰ پروژه عمرانی در روستاهای استان خوزستان در دهه فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جاسم مجیدی‌پور پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با ایلنا اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر، پروژه‌های عمرانی و بهسازی روستا‌ها در شهرستان های کارون، اهواز، باغملک و شوش افتتاح شد.

وی دهیاران را آخرین حلقه مدیریت دولت در روستا‌ها دانست و گفت: کارهای عمرانی خوبی در روستا‌ها با کمک دهیاران صورت گرفته است. دهیاران فعال توانستند با بکارگیری ماشین آلات اختصاص یافته و اعتبارات، روستا‌ها را بهسازی کنند.

مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان عنوان کرد: براساس جمعیت ساکن در روستا‌ها اعتبارات توزیع می‌­شود، در سال ۹۰، حدود ۳۰ درصد جمعیت در روستا‌ها و ۷۰ درصد در شهر سکونت داشتند.

مجیدی‌پور اعلام کرد: اعتبارات ارزش افزوده در استان خوزستان در سال گذشته ۱۴۰ میلیارد تومان بود، امسال نیز این میزان به ۱۸۰ میلیارد تومان رسید.

وی، همچنین از تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی توسط سازمان همیاری شهرداری‌ها و روستا‌ها خبرداد و گفت: با تخصیص این اعتبار توسط سازمان همیاری شهرداری‌ها، روستا‌ها توانمند و پویا می‌­شوند.

مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان با بیان اینکه عمده این فعالیت‌ها به بهسازی و روشنایی روستا‌ها اختصاص دارد اظهار کرد: تفاهم نامه ه­ایی با شرکت آب و فاضلاب اهواز بسته شده تا مشکلات آب و فاضلاب روستا‌ها برطرف شود.

مجیدی‌پور افزود: ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تعمیرات آب و فاضلاب روستا‌ها در نظر گرفته شده است و تقریبا همه روستا‌ها از آب شرب مطلوب برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه اداره برق نقش به سزایی در تامین روشنایی روستا‌ها داشته است اظهار کرد: ۸۰ درصد روستا‌ها از روشنایی مطلوب برخوردار شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز