خبرگزاری کار ایران

یک عضو شورای شهر بندر امام خمینی «ره» در آستانهٔ انتخابات آتی مجلس:

انتخاب یک نماینده بومی در مجلس آینده باید دراولویت باشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۰۶۲

برای برون رفت از بحران حاکم بر جامعهٔ بندر امام، لازم است در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، یکدست عمل کنیم.

یک عضو شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی «ره»، گفت: اتفاقات اخیر و پیگیری‌های متعاقب آن، این ضرورت را به ما القاء می‌کند که می‌بایست اولویت فعالیت خود را به انتخاب نماینده‌ای خودی برای حضور در مجلس آینده شورای اسلامی اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، بهنام ادیبی صبح امروز در گفتگوی اختصاصی با ایلنا افزود: هرآنچه تا کنون بر سر ما آمده، ماحصل این خلاء اساسی اما دست یافتنی است، پس تفکر کنیم و از پراکندگی و واگرایی بپرهیزیم.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد در شرایط کنونی شانس بندر امام خمینی «ره» برای کسب کرسی مجلس شورای اسلامی، بیش از سایر نقاط حوزه انتخابیه است. البته اگر شهامت مسوولیت پذیری ما از یکطرف و همت و همدلی شهروندان از طرف دیگر این رویداد را یاری نماید.

مسوول کمیسیون خدمات شهری شورای بندر امام گفت: امیدوارم این توصیه و تذکر اساسی و استراتژیک مورد توجه و تعمق فکری مدعیان واقعی ترقی بندر امام واقع شود.

ادیبی افزود: بعنوان یکی از نمایندگان مردم بندر امام در شورای اسلامی این شهر، خود را مکلف به انتخاب نماینده‌ای متعلق به بندر امام که دارای شایستگی‌ها و آشنا با مسائل و مشکلات منطقه باشد می‌دانم و در این راه، عموم شهروندان بندر امام را به یکپارچگی و همدلی برای رفع تنگناهای موجود دعوت می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز