خبرگزاری کار ایران

از سوی اداره کل استاندارد خوزستان صورت گرفت:

صدور ۴ پروانه و ۲ مجوز کاربرد علامت استاندارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۹۱

دهدشتی‌زاده از صدور ۵۹ پروانه کاربرد علامت استاندارد و همچنین ۲۲ مجوز پروانه کاربرد علامت استاندارد در ده ماهه امسال خبر داد.

مدیرکل استاندارد خوزستان از موافقت کمیته علائم استاندارد استان خوزستان برای صدور ۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و ۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی و ۲ مجوز کاربرد علامت استاندارد در دی ماه امسال در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا دهدشتی‌زاده صبح امروز گفت: پرونده واحدهای تولیدی در زمینه صنایع غذایی، محصولات سالم و ساختمانی بوده‌اند.

وی افزود: اعضای کمیته علائم، موافقت خود را برای صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی برگ سبز جنوب برای فرآورده کنسرو ماهی تن در روغن، ماهران ساحل جنوب برای فرآورده لوله پلی پروپیلن نوع R و واحد کشاورزی جعفر آلبوصالح برای فرآورده‌های هندوانه و خیار چنبر دارای حدود مجاز باقی مانده سموم و آفت کش‌ها اعلام کردند.

دهدشتی‌زاده، از صدور مجوز برای واحدهای تولیدی آرمان دشت جنوب برای فرآورده همبرگر ۳۰ و۶۰ درصد خبر داد.

وی، از صدور ۵۹ پروانه کاربرد علامت استاندارد و همچنین ۲۲ مجوز پروانه کاربرد علامت استاندارد در ده ماهه امسال نیز خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز