خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دوازدهم بهمن ماه؛

نمایشگاه کتاب در بندر امام خمینی «ره» برپا شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۸۱۷

این نمایشگاه در محل پارک خلیج فارس بندر امام خمینی «ره» تا پانزدهم ماه جاری برپا می باشد.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بندر ماهشهر امروز از برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به مناسبت دوازدهم بهمن ماه فرا رسیدن سالروز ورود حضرت امام خمینی «ره» به کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، مسلم میرزاوند افزود: این نمایشگاه به همت اداره کتابخانه‌های عمومی بندر ماهشهر و با همکاری شهرداری و اداره ارشاد اسلامی این شهرستان در محل پارک خلیج فارس بندر امام خمینی «ره» دایر می‌باشد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از ۲۵۰۰ عنوان کتاب در موضوعات گوناگون دینی و مذهبی، دفاع مقدس، کودک و نوجوان، علمی، ادبی، هنری، سیاسی، تاریخی، اجتماعی، آشپزی، شعر و ادبیات، کامپیو‌تر و… و همچنین محصولات فرهنگی و بازی‌های فکری در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

سرپرست اداره کتابخانه‌های شهرستان ماهشهر گفت: مزیت خوب این نمایشگاه علاوه بر موضوعات متنوع در عناوین کتاب‌ها، تخفیف ۳۰ درصدی کتاب و لوازم تحریر در این نمایشگاه می‌باشد که هدف از تخفیف سی درصدی این نمایشگاه ایجاد علاقه به ویژه در بحثکتاب و کتابخوانی برای افرادی است که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و این خود می‌تواند یک امتیاز خوب برای کسانی باشد که به کتاب و خواندن آن علاقه‌مند هستند.

وی گفت: مرکز پخش پشتکار مجری ارائه محصولات و تولیدات خود در این نمایشگاه است. و یکی از اهداف ما در این نمایشگاه جذب کتاب‌های تازه و مربوط به سال‌های اخیر است زیرا مردم، امروز بیشتر به دنبال خواندن‌ کتاب‌های تازه، تخصصی و مفید هستند که ما در برگزاری نمایشگاه به این مهم توجه داشته‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز