خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی منطقه آزاد اروند خبر داد:

اختصاص ۱۳۸ میلیارد ریال به حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آبادان

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۳۴۷

تخصیص اعتبار جهت بهسازی و تجهیز بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابه شهید بهشتی، مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی و بیمارستان ولی عصر خرمشهر از دیگر اقدامات این سازمان در جهت بهداشت و درمان منطقه می‌باشد.

مدیر روابط عمومی منطقه آزاد اروند صبح امروز گفت: با هدف ارتقاء سطح سلامت مردم منطقه، ۱۳۸ میلیارد ریال به حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آبادان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید ابراهیم میرموسوی افزود: وظیفه خود می‌دانیم در جهت ارتقاء شاخص‌های بهداشتی، درمانی و افزایش رضایتمندی مردم گام‌های اساسی برداریم. با بررسی‌های لازم و در جهت حل مشکل مسکن دانشجویان دختر دانشکده علوم پزشکی آبادان، مقرر شد مبلغ ده میلیارد و سیصد میلیون ریال به منظور ودیعه رهن خوابگاه دانشجویی دخترانه پرداخت شود.

وی ادامه داد: همچنین در راستای خدمات رسانی به مردم منطقه، تعداد ۴۸ دستگاه آمبولانس مورد نیاز است که از این تعداد ۳۰ دستگاه توسط منطقه آزاد اروند خریداری و مابقی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین می‌شود.

میرموسوی گفت: تخصیص ۲۰ میلیارد ریال جهت بهسازی و ۱۱ میلیارد ریال جهت تجهیز بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابه شهید بهشتی، ۳۵ میلیارد ریال بابت تجهیز مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی و ۵۵ میلیارد ریال جهت بهسازی بیمارستان ولی عصر خرمشهر از دیگر اقدامات این سازمان در جهت بهداشت و درمان منطقه می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز