خبرگزاری کار ایران

در ساعات اولیه بامداد امروز؛

فرماندار شوشتر از مراکز اورژانس بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۰۶۹

فرماندار شوشتر پس از مستقر شدن در یکی از مناطق شهری با تلفنی نا‌شناس با ۱۱۵تماس گرفت که خوشبختانه نیروهای اورژانس بعد از ۳دقیقه با تجهیزات پزشکی در محل حاضر شدند.

فرماندار شهرستان شوشتر ساعات اولیه بامداد امروز، بطور سرزده از مراکز اورژانس بازدید بعمل آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شوشتر، حیدر نجفی راس ساعت ۱۵دقیقه بامداد امروز ابتدا از بخش اورژانس بیمارستان الهادی بازدید و از نزدیک روند خدمات رسانی این بخش را کنترل کرد.

فرماندار شوشتر در ادامه بازدید سرزده خود، راس ساعت ۳۶ دقیقهٔ بامداد به بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر رفت و ضمن مراجعه به پایگاه پرستاری و پیگیری و بررسی روند خدمات پزشکی، در جریان آخرین وضعیت اورژانس آن بیمارستان قرار گرفت.

نجفی همچنین پس از مستقر شدن در یکی از مناطق شهری با تلفنی نا‌شناس با ۱۱۵تماس گرفت که خوشبختانه نیروهای اورژانس بعد از ۳دقیقه با تجهیزات پزشکی در محل حاضر شدند.

وی در پایان به منظور کنترل و بررسی روند خدمات رسانی پلیس ۱۱۰، با تلفنی نا‌شناس با این مرکز تماس گرفت و روند خدمات رسانی پلیس ۱۱۰را نیز شخصا کنترل کرد.

فرماندار شوشتر گفت: افراد کوشا و فعال در این بازدید، در جلسهٔ شورای اداری آتی تشویق می‌شوند و افراد خاطی نیز توسط مقامات مربوطه توبیخ خواهند شد.

لازم به ذکر است که به احتمال ادامه روند این بازدیدها در روز جاری، با هماهنگی صورت گرفته، این خبر در ساعات پایانی مخابره گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز