خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خبر داد:

۵۰ تعاونی دهیاران در خوزستان تشکیل شده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۰۶۷

بعضی از تعاونی‌ها به علت انجام حجم کار بسیار زیاد توانستند موفقیت‌های زیادی در این راستا بدست بیاورند.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خوزستان بعدازظهر امروز گفت: ۵۰ تعاونی دهیاران در استان خوزستان تشکیل شده است و تقریبا فقط ۷ تا ۸ تعاونی دیگر در استان مورد نیاز است که آن‌ها انشاالله بزودی انجام می‌­شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جاسم مجیدی پور عمده فعالیت این تعاونی‌ها را انجام کارهای عمران اعلام کرد و گفت: در اساس نامه این تعاونی‌ها فعالیت‌های دیگری نیز وجود دارد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان تاکید کرد: بعضی از تعاونی‌ها به علت انجام حجم کار بسیار زیاد توانستند موفقیت‌های زیادی در این راستا بدست بیاورند.

مجیدی‌پور تصریح کرد: تمام خدماتی که تعاونی‌ها انجام می‌دهند بسیار با کیفیت و ارزن‌تر از بخشهای دیگر است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به توزیع اعتبارات روستایی اشاره کرد و گفت: در نیمه اول امسال، ۳۵ میلیارد تومان اعتبار توزیع شده است و مرحله بعدی توزیع اعتبارات روستایی نیز که بیش از ۴۰ میلیارد تومان است در آخر دی ماه توزیع می‌­شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان گفت: بعد از تاسیس دهیاری‌ها و اعطای اعتبارات ارزش افزوده، روستا‌ها دچار تحول بسیار خوبی شدند. دهیاران مسول پیگیری انجام کارهای عمرانی در روستا‌ها شدند و این عامل به رونق روستا‌ها کمک زیادی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز