خبرگزاری کار ایران

رییس اداره راه و شهرسازی هندیجان:

مرحله نهایی چهار خطه کردن محور شریانی هندیجان – دیلم آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۴۱۱

این محور ۴۲کیلومتر طول دارد که در سه مرحله پیشین، ۳۰ کیلومتر آن چهار بانده شده و یک سال است زیر تردد انواع وسایط نقلیه قرار دارد.

رییس اداره راه و شهرسازی هندیجان از آغاز عملیات اجرایی مرحله نهایی طرح چهار خطه کردن محور استراتژیک و شریانی هندیجان – دیلم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت الله ابوعلی اظهار کرد: این محور، ۴۲ کیلومتر طول دارد که در سه مرحله پیشین ۳۰ کیلومتر آن چهار بانده شده و یک سال است زیر تردد انواع وسایط نقلیه قرار دارد.

وی اضافه کرد: هم اینک در مرحله نهایی طرح عملیات چهار بانده شدن محور در دو کیلومتر از کیلومتر ۳۰ هندیجان به سمت دیلم آغاز شده و به محض اتمام لایه دوم آسفالت خط زیر بار ترافیک خواهد رفت.

ابوعلی از اتمام این بخش از کار تا دو ماه آینده خبر داد و افزود: برای مرحله چهارم طرح، تاکنون ۶۰میلیارد ریال هزینه شده است.

وی مجموع اعتبار هزینه شده برای چهار بانده کردن محور هندیجان - دیلم را ۳۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: چهار بانده شدن این محور ایمنی آن را افزایش داده و راه برای وسایط نقلیه و مسافران ایمن خواهد شد.

لازم به ذکر است، هندیجان ۳۵۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از این مجموع ۱۳۰کیلومتر اصلی و مابقی فرعی و روستایی است.

بندر هندیجان در جنوب شرق خوزستان و حاشیه خلیج فارس قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز