خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن ادبی کار:

اقدام مدیر کل ارشاد در توجه به پیشکسوتان فرهنگ و ادب قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۰۷۵

یکی از نقاط قوت نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان، دعوت از چهره‌های برجستهٔ فرهنگ و ادب استان که در سایر نقاط کشور مستقر هستند بود.

رئیس انجمن ادبی کار بندر امام خمینی و ماهشهر گفت: یکی از تفاوت‌های مثبت امسال در نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان، حضور و معرفی جدید‌ترین آثار اساتید حوزه فرهنگ و ادب خوزستانی مقیم خارج از استان بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ذوالفقار شریعت افزود: همایون قنواتی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با دعوت از چهره‌هایی چون دکتر ابراهیم قیصری، دکتر محمد جعفری، هرمز علیپور، دکتر معصومه آباد، علی نقی طاهری و تعدادی دیگر از بزرگان حوزه فرهنگ و هنر خوزستانی مقیم خارج از استان، باعثایجاد ارتباط مفید و موثر بین این عزیزان و مخاطبین گردید.

داور کنگره ملی شعر جنوب افزود: بدون شک حضور چهره‌های صاحب نام و اثر در زادگاه خود، علاوه بر قدردانی از این عزیزان، باعثایجاد انگیزه در قشر جوان ادب و هنر دوست می‌شود و برقراری این گونه ارتباطات بین دو نسل گذشته و حال، علاوه بر انتقال تجربیات، به نوعی باعثرشد و پویایی فعالیت‌های فرهنگی و هنری می‌گردد.

این شاعر و پژوهشگر ادبی ادامه داد: شایسته است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین سازمان‌های مرتبط با فرهنگ، زمینهٔ برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر خوزستان را در دستور کار خود قرار دهند تا شاهد ایجاد موج شور و نشاط در جامعه فرهنگی و هنری استان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز