خبرگزاری کار ایران

فرماندارشهرستان هندیجان:

نماز روح حاکم بر جامعه اسلامی ماست

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۷۳۰

نماز نه فقط در مساجد و محافل عمومی بلکه در کلیه ادارات و نهاد‌ها باید بصورت جاری برگزار شود.

فرماندار شهرستان هندیجان امروز صبح در حاشیه برگزاری اولین همایش نماز در هندیجان گفت: نماز روح حاکم بر جامعه اسلامی ماست و بدون نماز نمی‌توان احکام و قوانین اسلامی را در جامعه نهادینه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، احمد جعفری نسب افزود: با نماز است که گناهان و پلیدی‌ها از روح و باطن انسانی زدوده می‌شود، و انسان کاملی بوجود می‌آید.

وی تاکید کرد: نماز، پایه و ستون دین مبین اسلام است و خداوند در قرآن کریم سفارش بسیار زیادی در برپایی نماز کرده است. نماز در روایات و احادیثمعصومین و اولیای دین نیز بسیار تاکید شده است لذا بر مسلمانان در هر دین و مذهبی اقامه نماز بخصوص نماز جماعت و دسته جمعی تاکید فراوانی شده است.

جعفری عنوان کرد: در جمهوری اسلامی، نماز نه فقط در مساجد و محافل عمومی بلکه در کلیه ادارات و نهاد‌ها باید بصورت جاری برگزار گردد من به همه مسئولین تاکید می‌کنم نمازجماعت در ادارات را به صورت منظم و با شکوه برگزار کنند.

در این مراسم شخصیت های برجسته دینی و علمی و مسئولین و دست اندر کاران اقامه نماز استانداری خوزستان و مشاوران عبدالحسین مقتدایی استاندار خوزستان، امام جمعه هندیجان در آن حضور داشته و سخنرانی‌های مفیدی در این مورد انجام دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز