خبرگزاری کار ایران

گزارشی از سفر سید حسن خمینی به خوزستان؛

تجلیل سید حسن خمینی از توانمندی استاندار خوزستان

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۱۶۳

مقتدایی از مدیران توانمند جمهوری اسلامی ایران است.

سفر سید حسن خمینی که بر اساس شواهد و شنیده‌ها حکایت از یک سفر بدون هزینه برای دولت و استانداری خوزستان داشت، شور و نشاط فراوانی را در میان طیف‌های مختلف مردم خوزستان به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید حسن خمینی که روز پنجشنبه ۴ دی بمنظور شرکت در مراسم ششمین سالگرد درگذشت اسوه مقاومت و ایستادگی، آیت الله جمی، امام جمعه فقید آبادان به این استان سفر کرده بود، بعد از ظهر امروز، اهواز را به مقصد تهران ترک کرد.

حضور وی به همراه آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار و برخی معاونین وی در بزرگداشت آیت جمی علاوه بر مردم فهیم آبادان، اقشار مختلفی از مردم سایر شهرهای استان را نیز به وجد آورد.

تأکید وی بر عدم استقبال رسمی به این دلیل که وقفه‌ای در کار‌ها پیش نیاید باعثشد که فقط استاندار و یکی از فرمانداران استان مستقبلین از یادگار امام باشند.

سید حسن خمینی که در شورای اداری خوزستان حضور داشت، طی سخنانی، مهر تائیدی بر توانمندی مقتدایی به عنوان یکی از مدیران شایسته در جمهوری اسلامی گذاشت.

این سخن یادگار امام، بازتاب وسیعی در رسانه‌های جمعی و مطبوعات داشت که با یک نگاه به کارنامهٔ عملکرد استاندار در طی دوران تصدی وی، در می‌یابیم که این سخن از روی تعارفات مرسوم نبوده است.

فعال کردن بازارچه‌های مرزی، ایجاد زمینهٔ مشارکت مردم در فعالیت‌های اجتماعی و عمرانی، راه اندازی بندر شادگان، تاکید بر خرید کالا و بکارگیری پیمانکاران درون استان توسط تمامی شرکت‌ها و صنایع استان، افزایش محدوده تردد خودروهای پلاک اروند از یک طرف و تکیه بر ابزار مدیریتی پیگیر و اثر بخش با این رویکرد که برای انجام هر کار، نیاز به ایجاد مزاحمت برای وزراء نیست و استاندار بایستی با استفاده از تجربیات و اعتماد به نفس خود و شناخت قانون و ظرفیت‌های استان، اقدام به رفع مشکلات موجود نماید، از مواردی بود که یادگار امام با تکیه بر آن، مقتدایی را مدیری توانمند و شایسته در هر دو دوره مدیریت خود معرفی نمود.

سید حسن خمینی که طبق گفتهٔ خود، در ۱۶ سالگی برای اولین بار و در دوران دفاع مقدس به خوزستان سفر کرده بود و تأثیر آن سفر باعثایجاد علاقهٔ وی نسبت به مردم این استان شده است، علاوه بر تأیید توان مدیریت استان، اشاره‌ای به ظرفیت‌های فراوان خوزستان نیز داشت و همین دو عامل را در کنار همدلی همهٔ مسوولین و مردم استان، عاملی دانست که قادر به رفع کاستی‌های موجود خواهد بود.

لازم به ذکر است که سید حسن خمینی در این سفر، علاوه بر دیدار با خانواده شهیدان پرورش در آبادان، که سه شهید را تقدیم انقلاب اسلامی نموده اند، شب گذشته نیز پس از دیدار با تعدادی از روحانیون و علمای خوزستان با خانواده سردار شهید دریساوی در اهواز دیدار نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز