خبرگزاری کار ایران

برخی از اولیاء دانش آموزان خواستار شدند؛

لزوم نظارت بیشتر بر رفتار دانش آموزان شوشتر

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۷۳۶

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شوشتر معتقد است مسئولیت نظارت بر رفتار ناشایست و امنیت دانش آموزان خارج از مدرسه برعهده نیروی انتظامی شوشتر است.

متاسفانه رفتار خارج از ادب و فرهنگ برخی دانش آموزان مدارس در شوشتر آنچنان شیوع پیدا نموده است که چاره ایی جزء فرهنگ سازی باقی نمانده است ولی ادامه این رفتار‌ها به دلیل بی‌تفاوتی برخی مدارس این شهرستان نسبت به مشاهده رفتار نامتعارف برخی دانش آموزان می‌باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شوشتر، بسیاری از خانواده‌هایی که به رفتار دانش آموزان خود حساس بوده ولی در عین حال از مشاهده رفتارهای خارج از اخلاق و ادب برخی دانش آموزان این شهرستان شدیدا نگران می‌باشند، در چند روز گذشته نگرانی خود را با خبرنگار ایلنا در شوشتر مطرح نمودند.

علیرضا – م یکی از اولیاء دانش آموز می‌گوید: هر چقدر مراقب رفتار فرزند خود در منزل هستیم متاسفانه در مدرسه با رفتارهای برخی دانش آموزانی مواجه می‌شویم که تمام اخلاقیات و شئونات را زیرپا می‌گذارند و فرزند ما در مدرسه که باید پرورش یابد، می‌بینیم از برخی همکلاسیهای خود متاسفانه دشنام، سوت زدن، دعوا، سیگار کشیدن، زباله انداختن بر روی زمین، کبوتربازی و غیره را آموزش می‌بیند.

وی در ادامه می‌گوید: آیا خانواده باید نگران حضور فرزند خود در مدرسه هم باشد؟ وظیفه مدرسه در قبال فرهنگ سازی و نظارت بر رفتار دانش آموزان در درون مدرسه چیست؟ چرا هیچ کس پاسخگوی این معضل نیست؟

بر اساس این گزارش، محمد – ف یکی دیگر از اولیاء دانش آموز می‌گوید: وقتی نام این وزارتخانه آموزش و پرورش می‌باشد پس وظیفه پرورش دانش آموز در کنار آموزش کجا رفته است؟ مدرسه در طول هفته چند ساعت برای فرهنگ سازی رفتار دانش آموزان وقت می‌گذارد؟ مگر فلسفه تشکیل انجمن اولیاء و مربیان در مدرسه بررسی مشکلات بین دانش آموزان و مدرسه نمی‌باشد؟ پس چرا حتی یک بار انجمن اولیاء و مربیان در خصوص راهکارهای حل رفتار برخی دانش آموزانی که منضبط نیستند تصمیماتی نمی‌گیرد؟

اعتراض شدید والدین دانش آموزان به بی‌تفاوتی برخی مدارس شوشتر نسبت به بی‌انضباطی دانش آموزانی که موجب بدرفتاری دیگر دانش آموزان می‌شوند تا جایی پیش رفته است که چندی پیش مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان شوشتر گفته بود که مسئولیت رفتار ناشایست دانش آموزان در داخل مدرسه برعهده مدیران مدرسه و در خارج از مدرسه برعهده نیروی انتظامی می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز