خبرگزاری کار ایران

مدیر اداره آب و فاضلاب بندرامام خبر داد:

اصلاح ایستگاه پمپاژ تلمبه خانه فاضلاب شهرک دستغیب بندرامام

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۲۴۷

تلمبه خانه فاضلاب شهرک دستغیب پیش از این با یک پمپ و با اتصال لوله خرطومی عملیات پمپاژ فاضلاب منطقه را انجام می‌داد.

مدیر اداره آب و فاضلاب بندرامام از اصلاح ایستگاه پمپاژ تلمبه خانه فاضلاب شهرک دستغیب این بندر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، ابراهیم علوانی امروز با اعلام این خبر گفت: در اقدامی که با همت پرسنل پرتوان آبفا بندرامام صورت گرفت، ایستگاه پمپاژ تلمبه خانه فاضلاب شهرک دستغیب اصلاح و افزایش ظرفیت یافت.

علوانی افزود: در این عملیات با نصب هدر به طول ۶ متر و قطر ۸ اینچ که توسط پرسنل بهر ه برداری اداره ساخته و نصب گردید ۲ دستگاه پمپ ۴ و۶ اینچ بر روی هدر تعبیه و پمپ‌ها بوسیله لوله‌های پلی اتیلن به آن وصل شد.

وی بازسازی و راه اندازی تابلو برق، رنگ آمیزی هدر و سایبان تلمبه خانه را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این تلمبه خانه بیان کرد.

مدیر اداره آب و فاضلاب بندرامام هدف از اصلاح ایستگاه پمپاژ تلمبه فاضلاب شهرک دستغیب را کاهش هزینه‌ها، استفاده همزمان از دو پمپ در زمان بحران و استراحت دادن به پمپ‌ها در زمان عادی عنوان کرد.

علوانی اذعان داشت: تلمبه خانه پمپاژ منطقه شهرک دستغیب جمع آوری فاضلاب بیش از سه هزار خانوار را انجام می‌دهد.

گفتنی است: تلمبه خانه فاضلاب شهرک دستغیب پیش از این با یک پمپ و با اتصال لوله خرطومی، عملیات پمپاژ فاضلاب منطقه را انجام می‌داد که این اقدام منجر به حذف لوله‌های خرطومی و نصب لوله پلی اتیلن و تابلو برق متناسب با برق شهری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز