خبرگزاری کار ایران

کمیته پیشگیری از مرگ و میر مادران باردار در شوشتر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۱۹۶

در این نشست متخصصین و کار‌شناسان این حوزه نواقص موجود در روند درمان موارد مطرح شده را بیان و راهکارهایی جهت رفع آن‌ها عنوان کردند.

کمیته پیشگیری از مرگ و میر مادران باردار با حضور سرپرست معاونت بهداشت، سرپرست معاونت درمان، روسای بیمارستان‌ها، متخصصین زنان و زایمان، کار‌شناسان مامایی و مسئول سلامت خانواده در سالن کنفرانس دانشکده علوم پزشکی شوشتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شوشتر، فریدون فرهادی سرپرست معاونت بهداشت در ابتدای این جلسه در خصوص اهمیت سلامت مادران در دوران بارداری گفت: با توجه به رویکرد جدید سیاست‌های جمعیتی که هم اکنون در کشور در حال اجراست لازم است پایش و نظارت مستمر بر روند سلامت مادران باردار در طول دوران بارداری و همچنین هنگام زایمان صورت پذیرد.

وی با توجه به اهمیت موضوع و عواقب جبران ناپذیری که مرگ نابهنگام مادر باردار در پی خواهد داشت خاطر نشان کرد: راهکارهای مناسبی در خصوص پیشگیری از مرگ ومیر مادران باردار با همت و پشتکار دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان ارائه شده است که ان شاء الله این راه کار‌ها موثر واقع خواهند شد.

در ادامه مریم ساعدی مسئول کمیته پیشگیری از مرگ و میر مادران باردار گزارشی از مصوبات قبلی و چگونگی اجرای آن‌ها و بازخوردهای پیش آمده و همچنین اطلاعات مورد نیاز برای عملکرد بهتر و بهینه‌تر این روند ارائه داد.

سپس متخصصین و کار‌شناسان این حوزه، نواقص موجود در روند درمان موارد مطرح شده را بیان و راهکارهایی جهت رفع آن‌ها عنوان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز