خبرگزاری کار ایران

فولاد خوزستان؛ میزبان سمینار بازیکن حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۰۴۸

میزبانی سمینار تخصصی بازیکنان حرفه‌ای به باشگاه فولاد خوزستان داده شد و این همایش روز جمعه ۳۰ آبان ماه در محل سالن طوبی شرکت فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

پس از انتخاب و معرفی سه آکادمی بر‌تر کشور به کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) و انتخاب آکادمی فوتبال باشگاه فولاد خوزستان توسط این کنفدراسیون، برای اولین بار میزبانی سمینار تخصصی بازیکنان حرفه‌ای به باشگاه فولاد خوزستان داده شده و آکادمی ملی فوتبال ایران رسما این میزبانی را به باشگاه ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد، طبق هماهنگی‌های انجام شده این سمینار ۳۰ آبان ماه در سالن طوبی واقع در ۲۰۰ دستگاه فولاد خوزستان با حضور مسئولین، کادرفنی و بازیکنان تیم‌های رده‌های مختلف سنی باشگاه برگزار می‌گردد.

گفتنی است؛ باشگاه فولاد خوزستان چندی پیش از سوی سازمان آمار و ارقام فدراسیون بین المللی فوتبال FIFA به عنوان بر‌ترین باشگاه ایرانی انتخاب شد و در زمینه پرورش بازیکن نیز این عنوان را کسب کرد.

آکامی باشگاه فولاد خوزستان در فصل گذشته رقابت‌های کشور به عناوین مختلف قهرمانی در رده‌های زیر ۱۳ سال، نونهالان، نوجوانان و جوانان کشوری دست یافت و تیم امید این باشگاه نیز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز