خبرگزاری کار ایران

جلسه ستاد مدیریت بحران ماهشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۹۸۸

مشکلاتی که در بارندگی‌های سال گذشته گریبانگیر شهروندان شد باید به دقت مورد بررسی قرار گرفته و تمهیداتی اندیشیده شود که امسال این مشکلات کمترین نمود را داشته باشد.

جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور ادارات و سازمانهای عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان به ریاست فرماندار بندر ماهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ماهشهر، منصور قمر در این نشست گفت: اصل پیشگیری در مقابله با هرگونه بحران احتمالی، باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد تا در صورت بارش رحمت الهی کمترین مشکل و خسارت متوجه شهر و شهروندان شود.

وی خاطر نشان کرد: البته در این بحثجدیت لازم از سوی اداره‌ها و دستگاه‌های شهرستان به خرج داده شده و نتایج مثبت آن نیز قابل مشاهده و ملموس است.

قمرافزود: مشکلاتی که در بارندگی‌های سال گذشته گریبانگیر شهروندان شد باید به دقت مورد بررسی قرار گرفته و تمهیداتی اندیشیده شود که امسال این مشکلات کمترین نمود را داشته باشد.

وی همچنین خواستار تشکیل کمیته‌های بحران درون سازمانی در ادارات اجرایی و خدماتی شد.

فرماندار شهرستالن بندر ماهشهر هدف از تشکیل این کمیته‌ها در سازمان‌ها را شناسایی منطق بحران و شناسایی امکانات شهرستان در مقابله با بحران و مشکلات دانسته و بیان داشت: با فعال شدن کمیته‌های درون سازمانی، نقش پذیری دستگاه‌ها در ستاد مدیرت بحران شهرستان پر رنگ‌تر می‌شود.

وی افزود: بحثاطلاع‌رسانی به موقع نیز بسیار مهم است و از بسیاری مشکلات پیشگیری می‌کند بنابراین شهرداری‌های سه شهر ماهشهر، بندر امام(ره) و چمران باید سامانه پیامکی خود را فعال کرده و در مواقع لازم اقدام به ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی، هشدار دهنده و آموزشی کنند.

قمر تأکید کرد: چنانچه پیش از آغاز بارندگی هشدارهای لازم به شهروندان داده شود و اطلاع‌رسانی به موقع صورت بگیرد، بدون شک میزان خسارات و مصدومیت‌ها کاهش قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

وی در پایان عنوان کرد: تمام دستگاه‌ها و اداره‌ها باید امکانات خود را بسیج کرده تا در فصل بارندگی کمترین مشکل و خسارت متوجه شهروندان شود.



ب

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز