خبرگزاری کار ایران

رییس اداره نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان:

شرکت پنج هزار نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان فنی ساختمان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۲۸۶

این آزمون در رشته‌های مهندسی عمران، معماری، برق، مکانیک، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ آبان برگزار می‌شود.

رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: حدود پنج هزار نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان فنی ساختمان خوزستان شرکت دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سلام ابوقداره نسب، از شرکت چهار هزار و ۹۸۴ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماری تجربی در این استان در سالجاری خبر داد.

ابوقداره نسب اظهار کرد: این آزمون در رشته‌های مهندسی عمران، معماری، برق، مکانیک، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳آ بان در دانشکده‌های الهیات، ادبیات و اقتصاد و علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این آزمون در روز پنجشنبه در دو نوبت صبح(ساعت ۹) و بعد از ظهر(ساعت ۱۴) و در روز جمعه در یک نوبت و ساعت ۹ برگزار خواهد شد.

ابوقداره نسب یادآوری کرد: در آزمون پیشین که در خرداد امسال برگزار شد پنج هزار و ۱۹۷نفر شرکت داشتند.

وی افزود: نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و اطلاعات مربوط به محل آزمون از طریق سامانه www. inbr. ir سایت دفتر مقررات ملی ساختمان قابل دستیابی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز