خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان:

راه‌اندازی اسکله شادگان، مرهون مجاهدت‌های استاندار است

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۱۸۸

برای تبادلات تجاری و اقتصادی ضرورت دارد گمرک، قرنطینه و اداره گذرنامه در بندر شادگان مستقر شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: راه اندازی اسکله شادگان، مرهون مجاهدت‌های استاندار خوزستان و هماهنگی دستگاههای اجرایی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، «سعداله عبدالهی» در آیین آغاز بکار فعالیت بندر شادگان با اشاره به ظرفیت‌های این اسکله و امکانات زیرساختی آن گفت: زیرساخت مخابراتی در بندر شادگان به دلیل دور بودن از مراکز جمعیتی وجود ندارد و تلفن همراه هم در آنجا آنتن ندارد و در صورتی که امکانات مخابراتی در منطقه برقرار نشود به ناچار باید از سامانه بی‌سیم استفاده کرد.

عبدالهی افزود: برای تبادلات تجاری و اقتصادی، ضرورت دارد گمرک، قرنطینه و اداره گذرنامه در بندر شادگان مستقر شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان افزود: بندر شادگان برای پهلوگیری کشتی‌های زیر ۵۰۰ تن برنامه ریزی شده، و این قابلیت وجود دارد که کشتی‌ها در طول شبانه روز در این بندر پهلو بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت در این بندر با کالاهای همراه ملوان شروع می‌شود و تا چهار ماه نخست، نیاز ضروری به استقرار تجهیزات رادیویی در بندر نیست.

عبدالهی گفت: تامین سوخت کشتی‌ها و شناور‌ها، با استقرار تانکرهای سوخت رسان قابل حل است.

بندرشادگان در زمینی به مساحت ۳ هکتار بنا نهاده شده است. اسکله این بندر دارای ۱۳۰ متر طول و عرض ۲۲ متر احداثشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز