خبرگزاری کار ایران

در دهه ولایت و ایام عیدالله الاکبر؛

پنجمین جشنواره شعر " ردپای ماه " در شوشتر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۰۱۳

جشنواره‌های ترکیبی با هدف ایجاد زمینه‌های تکامل هنری، به انگیزه و نشاط هنرمندان و مردم در روند توسعهٔ فرهنگی کمک خواهد کرد.

پنجمین جشنواره شعر «ردپای ماه» ویژهٔ شعر غدیر، با حضور گسترده شاعرانی از شهرهای مختلف استان خوزستان در شوشتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شوشتر، در این مراسم که با حضور پیشکسوتان فرهنگ و هنر شوشتر، مسئولین، شاعران مطرح استان، و هنرمندان در عرصه‌های مختلف هنری برگزار شد، شاعران، شعرهای خود را در بزرگداشت مقام مولا علی(ع) عرضه کردند.

در این جشنواره که ۴ ساعت به طول انجامید، اجرای موسیقی سنتی و اجرای زنده نقاشی توسط هنرمندان و انجام ورزش باستانی و نمایش رزمی توسط ورزشکاران و رزمی کاران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، حال و هوای خاصی به برنامه بخشید.

علی بهرامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، گفت: جشنواره‌های ترکیبی با هدف ایجاد زمینه‌های تکامل هنری، به انگیزه و نشاط هنرمندان و مردم در روند توسعهٔ فرهنگی کمک خواهد کرد.

وی با تقدیر از حامیان این جشنواره، از امام جمعه، نماینده مردم در مجلس و فرماندار تقدیر کرد.

حسن آذریان، پیشکسوت شعر شوشتر، در حاشیه برگزاری این جشنواره و ضمن تقدیر از برنامه‌هایی که در مدیریت جدید اداره کل صورت گرفته گفت: حضور مدیرکل جدید ارشاد خوزستان، نویدبخش روزهای خوب و بالندهٔ فرهنگ و هنر در استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز