خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

جاده جدید مسجدسلیمان - اندیکا احداثمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۹۶۴

جاده میانبر مسجد سلیمان - اهواز از نگاه وزارت راه و شهرسازی به عنوان یکی از محورهای شریانی و ترانزیتی و با ارزش در بحثپدافند غیر عامل در کشور محسوب می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی از احداثجاده جدید مسجدسلیمان - اندیکا و شروع عملیات احداثجاده کمربندی مسجدسلیمان و عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده موجود مسجدسلیمان - اندیکا، مسجدسلیمان - لالی و مسجدسلیمان هفتکل به عنوان برنامه‌های آتی وزارت راه در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علیرضا محفوظی در سفر به خوزستان با حضور در مسجدسلیمان گفت: جاده میانبر مسجد سلیمان - اهواز از نگاه وزارت راه و شهرسازی به عنوان یکی از محورهای شریانی و ترانزیتی و با ارزش در بحثپدافند غیر عامل در کشور محسوب می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از نگاه وزارت راه، یکی از محورهایی که به عنوان محور شریانی و ترانزیتی مطرح است جادهٔ استراتژی و با ارزش در بحثپدافند غیر عامل در کشور و ارتباط بین استان‌های خوزستان - چهار محال، اصفهان – تهران جهت ارتباط جنوب کشور با استان‌های اصفهان، شهرکرد، تهران بوده همین جاده می‌انبر مسجدسلیمان به اهواز است.

محفوظی در خصوص مشکلات مسیر میانبر اهواز به مسجدسلیمان اظهار داشت: این محور یکی از محورهایی است که مشکلات محیط زیستی فراوانی داشته که با پیگیری‌های نماینده محترم مردم شهرستان و مذاکراتی که وی با مسئولین محیط زیست داشته‌اند این مشکلات تا حدودی مرتفع شده است.

وی افزود: امیدواریم با حل این مشکلات، سریعاً مجوزات لازم را در این رابطه اخذ و با جدیت هر چه بیشتر عملیات اجرایی جاده میانبر آغاز شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از احداثجاده جدید مسجدسلیمان - اندیکا و شروع عملیات احداثجاده کمربندی مسجدسلیمان و عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده موجود مسجدسلیمان - اندیکا، مسجدسلیمان - لالی و مسجدسلیمان هفتکل به عنوان برنامه‌های آتی وزارت راه در این منطقه خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با توجه به حساسیت راههای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در سفری یک روزه از عملیات اجرایی جاده هفتکل، پل سی مایلی، پل تمبی، جاده می‌انبر، جاده اندیکا به سمت دلا بازدید کرد.

وی تصریح کرد: قطعاً با تکمیل مطالعات و اخذ مجوزات نهایی می‌توان بودجه خوبی را برای اینجاده در نظر گرفت و هر چه سریع‌تر اینجاده را عملیاتی کرد. اما این مسئله را باید در نظر داشت که وزارت راه و شهرسازی به تنهایی نمی‌تواند از محل ظرفیت‌های بودجهٔ عمومی، راههای کشور را بسازد و نباید تنها به بودجه‌های عمومی متکی باشیم.

محفوظی ادامه داد: باید از سایر ظرفیت‌ها مثل سهام، تها‌تر، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، اوراق مشارکت و سایر منابع نیز استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز