خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی اندیمشک برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۹۳۰

در این نمایشگاه، وصیتنامه شهدای بزرگوار، تصاویر و عکس‌های آنان، مدارک تحصیلی، وسایل شخصی، کتاب‌های درسی، کتاب‌های غیر درسی، دست نوشته‌های شهدای بزرگوار و… در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.


رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اندیمشک از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فریبا لطفی بافنده گفت: به موجب ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاهی عکس و آثار بازمانده از ۲۴ شهید بزرگوار درکتابخانه‌های عمومی اندیمشک برگزار شد.

وی گفت: در این نمایشگاه وصیتنامه شهدای بزرگوار، تصاویر و عکس‌های آنان، مدارک تحصیلی، وسایل شخصی، کتاب‌های درسی، کتاب‌های غیر درسی، دست نوشته‌های شهدای بزرگوار و… در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند تا پایان هفته جاری همه روزه صبح‌ها و عصر‌ها با مراجعه به کتابخانه عمومی، از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند و از خدمات کتابخانه‌های عمومی نیز بهره‌مند شوند.

لطفی بافنده در ادامه گفت: این نمایشگاه با حضور مسئولین شهرستانی، فرماندهان نظامی و عموم مردم در محل کتابخانه‌های عمومی افتتاح شد و در این نمایشگاه بسته‌ها فرهنگی شامل کتاب و جزوه نیز به بازدیدکنندگان نمایشگاه اهداء می‌شود.

لطفی بافنده در پایان گفت: نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس از مهم‌ترین ضروریات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن می‌باشد و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود و هفته دفاع مقدس بهترین فرصت و مناسب‌ترین زمان برای گسترش و بسط این فرهنگ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز