خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خبر داد؛

بهره‌برداری از کتابخانه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در شهرستان آغاجاری

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۲۱۱

کتابخانه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) با زیر بنای ۱۱۰ متر مربع و ۱۰ هزار جلد کتاب و ۳۱۵ عضو فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است و خدمات فرهنگی خوبی را به عموم مردم ارائه می‌دهد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری از بهره برداری از کتابخانه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نرگس موقر‌پور گفت: یکی از راه‌های ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح جامعه استفاده از ظرفیت توسعه فیزیکی کتابخانه‌های عمومی و فراهم آوردن امکانات استفاده از منابع است.

وی گفت: موضوع افزایش تعداد کتابخانه‌های عمومی در مناطق مختلف هر شهرستان همواره یکی از اهداف اصلی نهاد کتابخانه‌های عمومی محسوب می‌شود تا از این طریق بتوانند فضای لازم و امکانات سخت افزاری را برای حضور عمومی مردم در این مراکز فرهنگی مهیا کنند.

موقر‌پور گفت: یکی از برنامه‌های این اداره در جهت توسعه کتابخانه‌های عمومی، ساماندهی کتابخانه‌های مساجد که بصورت غیر رسمی فعالیت می‌کنند، است و با پیوستن این کتابخانه‌ها به جمع کتابخانه‌های زیرمجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی، امکانات قابل ملاحظه‌ای برای این مکان‌ها در نظر گرفته می‌شود و منابع لازم برای آن تامین می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به تایید یک باب کتابخانه مشارکتی دیگر به نام حضرت ولی عصر(عج) توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، تعداد کتابخانه‌های عمومی شهرستان آغاجاری به ۴ باب رسیده است.

موقرپور گفت: کتابخانه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) با زیر بنای ۱۱۰ متر مربع و ۱۰ هزار جلد کتاب و ۳۱۵ عضو، فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است و خدمات فرهنگی خوبی را به عموم مردم ارائه می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز