خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خبر داد:

اهدای یک باب ساختمان جهت کتابخانه عمومی در شوش

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۲۹۰

خانم سیده مطرا موسوی، خیّر محترم روستای سد شاوور هدف خود را از این اقدام خداپسندانه، گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در این روستا اعلام کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش از اهداء یک باب ساختمان، جهت بهره برداری کتابخانه عمومی توسط یکی از خیرین این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا جوروند گفت: خیرین شهرستان شوش، یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان هستند که تا کنون کمک‌های بسیار زیادی را به کتابخانه‌های عمومی کرده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه در سال جاری توسط یکی از خیرین بزرگوار شهرستان، یک باب ساختمان با زیربنای ۱۵۰ مترمربع و مساحت ۲۵۰ مترمربع برای راه اندازی کتابخانه عمومی در روستای سد شاوور از توابع شهرستان شوش اهداء گردید که به زودی از طریق اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، این کتابخانه مجهز و برای بهره برداری در این روستا افتتاح خواهد شد تا عموم مردم منطقه بتوانند از نعمت کتاب و کتابخانه بهره‌مند شوند.

جوروند عنوان کرد: خانم سیده مطرا موسوی، خیّر محترم روستای سد شاوور، هدف خود را از این اقدام خداپسندانه، گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در این روستا، ارتقاء وضعیت فرهنگی روستا، رشد نسلی آگاه و کتابخوان در این کتابخانه و کمک به دانش آموزان و جوانان روستا برای استفاده از کتاب و کتابخانه بیان کرده و اعتقاد دارد کتاب و کتابخانه‌ به عنوان سرمایه‌های علمی و فرهنگی نسل جوان و نوجوان مورد نیاز ضروری هر منطقه است.

جوروند در پایان با اشاره به جمعیت ۳۰۰۰ نفری روستای سد شاوور گفت: گسترش فضاهای فرهنگی در روستا‌ها موجب تحکیم فرهنگ غنی روستا‌ها، تربیت نسلی آگاه با اطلاعات عمومی بالا، ارتقاء فرهنگ عمومی، رشد علمی منطقه و… می‌شود که در ‌‌نهایت این عمل موجب ساخت ایرانی آباد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز