خبرگزاری کار ایران

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت صورت گرفت؛

دیدار استاندار خوزستان با جانباز نخاعی

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۹۱۵

در این دیدار، فتح اله بناری، جانباز دوران دفاع مقدس، با تبریک گرامیداشت هفته دولت به استاندار خوزستان و دولتمردان جمهوری اسلامی، ابراز امیدواری کرد که همه خادمان دولت و نظام درخدمت به مردم کم نگذارند.

استاندار خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت جمعه شب با فتح الله بناری، جانباز نخاعی دوران دفاع مقدس، در منزل وی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالحسن مقتدایی در این دیدار گفت: سختی هایی که شما جانباز عزیز و خانواده گرامیتان متقبل می شوید با الفاظ قابل بیان نیست که قابل تقدیر است.

وی افزود: همه ما به وجود شما جانبازان عزیز افتخار می کنیم. کسانی که مثل شما ایستادگی کردند سند افتخار ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در مجامع بین المللی هستند.

فتح الله بناری جانباز دوران دفاع مقدس نیز با تبریک گرامیداشت هفته دولت به استاندار خوزستان و دولتمردان جمهوری اسلامی ابراز امیدواری کرد که همه خادمان دولت و نظام درخدمت به مردم کم نگذارند تا انقلاب اسلامی پایدارتر و اهداف متعالی آن روز به روز بیشتر محقق شود.

بناری هدف عمده دشمنان در براه انداختن جنگ تحمیلی را براندازی نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: خدا را شاکریم که جنگ تمام شد، آزادگان برگشتند و انقلاب اسلامی با درایت مقام معظم رهبری باصلابت به راهش ادامه می دهد.

وی افزود: اما جانبازان که یک قدم از شهدا جا مانده اند، دارند امتحان پس می دهند. امیدواریم که بتوانیم با گوش به فرمان مقام معظم رهبری، پاسداران خوبی برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی باشیم و شرمنده شهدا و کسانی که از آرزوهایشان برای این انقلاب گذشتند، نشویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز