خبرگزاری کار ایران

با حضور قائم مقام رئیس کل دادگستری استان خوزستان؛

دادستان جدید هندیجان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۶۳

با حضور قائم مقام رئیس کل دادگستری استان خوزستان دادستان جدید هندیجان معرفی شد.

قائم مقام مدیرکل دادگستری استان خوزستان در جلسه تودیع و معارفه دادستان جدید شهرستان هندیجان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد گفت: کریمی بعنوان دادستان جدید شهرستان هندیجان معرفی می گردد و از زحمات و خدمات عبدالمطلب علیزاده روشن، تقدیر و تشکر می کنم.
به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، سید روح الله صباطبایی در ادامه افزود: از دادستان جدید خواستار این هستیم که اتاق وی بر روی همه مراجعین باز باشد، دادستان یعنی کسی که مردم بتوانند براحتی با وی دیدار کنند و در دسترس آنها باشد و مشکلات خود را بیان کنند و اگر جایی حقی از حقوق مردم تضییع شد چه اداری، شرکتی و یا حتی خود دستگاه قضایی، باید دادستان گره گشایی بکند.
رئیس دادگاه های تجدید نظر استان خوزستان تصریح کرد: کسی که سمت دادستانی را می پذیرد وکیل مردم است و باید در اختیار و در دسترس مردم باشد و کریمی دادستان جدید هندیجان از این روحیه برخوردار می باشد و وقت خاصی برای کار کردن نمی شناسد و سبب علاقه مندی همه شما شهروندان هندیجانی و مدیران و مسئولان دستگاه قضایی خواهد شد.
قائم مقام مدیرکل دادگستری استان خوزستان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی تا جایی که قوانین اجازه بدهند تعامل و همکاری با دیگر دستگاههای اجرایی و نهادهای انقلابی دارد اما نباید برخی ها مماشات را تعامل تعریف کنند.
وی تاکید کرد: یعنی اگر جایی به حقوق عمومی تجاوز شد دادستان وظیفه دارد بدون تعارف با کسی برای حقوق جامعه قیام کند و معترض فردی شود که به حقوق عمومی تجاوز شده است.
طباطبایی بیان کرد: ما از دادستان جدید هندیجان تقاضا داریم که در امور قضایی با احتیاط و با حفظ حقوق شهروندی و حفظ حرمت انسان های مؤمن که دارای ارزش زیادی هستند برخورد کنند.

لازم بذکر ا ست که در این جلسه علی افتخاری معاون قضایی مدیرکل دادگستری استان نیز حضور داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز