خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراثفرهنگی خوزستان تشریح کرد:

افتتاح ۸ پروژه میراثفرهنگی خوزستان در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۷۶۶

سه پروژه مرمت ساختمان جهاد کشاورزی سابق، مرمت حمام امامزاده بابا احمد و تعمیر ساختمان اداری اهواز از جمله این پروژه هاست.

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت این اداره کل را تشریح کرد و گفت: هشت پروژه در حوزه‌های میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری، هشت پروژه با ارزش اعتباری۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در استان خوزستان به بهره برداری می‌رسد که از این میان شش پروژه از محل استانی و دو پروژه از محل ملی تامین اعتبار شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه میراثفرهنگی در استان خوزستان فعالیت‌های زیادی انجام شده است که در هفته دولت سه پروژه مرمت ساختمان جهاد کشاورزی سابق، مرمت حمام امامزاده بابا احمد و تعمیر ساختمان اداری اهواز از جمله این پروژه هاست.

وی گفت: همه این پرژه‌ها از اعتبارات استانی تامین اعتبار شده و با بیش از چهار میلیارد ریال کار آن‌ها به پایان رسیده است و افتتاح خواهند شد.

حیدری با اشاره به افتتاح پروژه‌های گردشگری در این هفته افزود: در این هفته، پروژه‌هایی همچون فاز نخست تامین زیرساخت‌های منطقه گردشگری زراس، فاز نخست آبرسانی گلزار، زیرساخت گردشگری مجتمع بین راهی توسنگ و تامین زیرساخت گردشگری شیوند افتتاح می‌شود.

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان خاطر نشان کرد: این پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی و ملی تامین اعتبار شده و با رقمی بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اجرایی شده‌اند.

وی تاکید کرد: در بخش صنایع دستی خوزستان نیز در هفته دولت خانه تخصصی سفال استان به بهره برداری می‌رسد که در این بخش از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز