خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام:

صنایع بالا دستی، اشتغالزا نیستند، هزینه برند

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۹۸۳

نشست جمعی از اصحاب رسانه با تعدادی از مدیران عامل صنایع پتروشیمی و مدیران روابط عمومی، در پتروشیمی مارون برگزار شد.

به همت مجمع روابط عمومی های شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و به میزبانی پتروشیمی مارون مراسمی به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، مدیران عامل شرکتهای مارون، بندرامام، رازی، عملیات غیر صنعتی، کارون و سازمان منطقه ویژه با حضور در این مراسم اهمیت توجه به رسانه ها و قشر خبرنگار را یادآور شدند و در سخنانی ابراز امیدواری کردند که فضای ارتباطی و تعامل بین شرکتهای صنعتی و رسانه های گروهی بیش از پیش تقویت شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: متأسفانه از توانمندی های صنایع موجود بالادست، برای ایجاد صنایع پایین دست، استفاده نشده و به همین خاطر کماکان مشکل اشتغال در منطقه وجود دارد.

یزدانی افزود: باید بدانیم که صنایع بالا دست، پیش از آنکه اشتغالزا باشند، هزینه برند، و نباید انتظار داشت که این صنایع بتوانند مشکلات اشتغال را برطرف کنند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون نیز با بیان اینکه در آینده نزدیک و با پیشرفت تکنولوژی نیاز به بنزین کم می شود، اظهار کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به جای احداثپالایشگاه، به توسعه و احداثصنایع پایین‌دستی توجه شود.

شریف‌موسوی افزود: همه باید با توسعه صنایع پایین‌‌دستی و کارخانجات محصولات جانبی در راستای تقویت اقتصاد ملی و عدم وابستگی به بیگانه گام برداریم.

همچنین خبرنگاران حاضر در مراسم مطالب، سخنان و توقعات خود را از جامعه ی صنعتی این منطقه بیان کردند و در این خصوص به بحثو تبادل نظر پرداختند.

در پایان هدایایی به رسم یادبود به خبرنگاران حاضر در این جلسه اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز