خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کتابخانه های عمومی خبر داد:

برگزاری مسابقه کتابخوانی عفاف و حجاب در باغملک

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۷۹۷

در این مسابقه بالغ بر ۲ هزار نفر شرکت کرده و به ۴۰ نفر از برندگان این مسابقه جوایز نفیسی از سوی اداره کتابخانه های عمومی اهداء می شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی باغملک از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع حجاب و عفاف در کتابخانه های عمومی این شهرستان با حضور بالغ بر ۲ هزار نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالرحمان مرادی نیا گفت: در راستای غنی سازی بهینه اوقات فراغت علاقمندان به کتاب و کتابخوانی بویژه جوانان و نوجوانان، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان باغملک برنامه های متنوعی را برای اقشار مختلف جامعه با توجه به سن، تحصیلات و علاقه عموم مردم در نظر گرفته و این برنامه ها با حضور و شرکت عموم مردم در محل کتابخانه های عمومی شهرستان در حال انجام است.

وی گفت: مسابقه " عفاف و حجاب " با شرکت عموم بانوان شهرستان باغملک برگزار شد. منابع این مسابقه کتابخوانی از کتاب " مسئله حجاب آیت الله مطهری " بوده است.

مرادی نیا در ادامه گفت: در این مسابقه بالغ بر ۲ هزار نفر شرکت کرده و به ۴۰ نفر از برندگان این مسابقه جوایز نفیسی از سوی اداره کتابخانه های عمومی اهداء می شود.

وی تاکید کرد: کلاسهای اوقات فراغت کتابخانه های عمومی شهرستان با موضوعات مختلف علمی، فرهنگی و هنری در محل کتابخانه های عمومی در حال برگزاری است که شامل: مسابقات کتابخوانی آنلاین و مکتوب، برگزاری دوره ها و کلاسهای آموزشی اوقات فراغت هنری در زمینه های نقاشی، کاردستی، چرم دوزی و…، برگزاری کلاسهای کمک درسی ویژه دانش آموزان، برگزاری دوره های آموزشی علمی، دینی، مذهبی، برگزاری مسابقات ورزشی در کتابخانه های عمومی شهرستان، برگزاری جلسات کانونهای ادبی با موضوعات ادبی، برگزاری جلسات کانونهای قرآن و نهج البلاغه در شهرستان با موضوعات آموزشهای قرآن کریم و نهج البلاغه، برگزاری برنامه های شب شعر در مناسبتهای مختلف می باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز