خبرگزاری کار ایران

مدیر زندان کارون خبر داد:

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی مصری

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۱۰۳

در این محفل نورانی، فاروق احمد ضیف، قاری اعزامی از کشور مصر با حضور در جمع مددجویان زندان مرکزی و حضور در محفل با انس قرآن کریم این ندامتگاه، به قرائت قرآن پرداخت.

مدیر زندان کارون اهواز گفت: به برکت ماه مبارک رمضان، محافل انس با قرآن کریم در زندان کارون رونق کم نظیری گرفته و این نشان از اهمیت قرآن و جایگاه آن در زندگی و تربیت انسان هاست که همواره مورد تاکید مسئولان سازمان زندان‌های کشور بوده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالامیر منشداوی در ادامه افزود: پیامبر اکرم(ص) مى‌فرماید: هر کس قرآن بخواند، گویى به مرتبه پیامبرى رسیده است، جز آن که بر او وحى نازل نمى‌شود.
منشداوی تصریح کرد: قرائت قرآن، ذکر خداوند است. با ذکر خدا دل‌ها آرام مى‌گیرد. آرامش روحى، باعثآرامش در زندگی روز مره می شود و ما شاهد این آرامش دربین زندانیان مانوس با قرآن هستیم و به جرات می‌توان گفت که آرامش موجود در زندان تا حدود زیای مربوط به مقوله قرآن درمانی در زندان کارون است چون قرآن، قانون اساسى اسلام است با خواندن و توجه به معانى قرآن مى‌توان به رفتار و چگونه زیستن خود شکل داد.
مدیر زندان کارون اهواز با بیان اینکه درحال حاضر سه خوابگاه از خوابگاه های زندان خوابگاه قرآنی هستند، افزود: همگی این زندانیان حافظ قرآن هستند که از حفظ یک جزء تا حفظ کل قرآن میزان محفوظات متفاوت است و امیدواریم در آینده ای نزدیک این روال را طوری ادامه دهیم که کل خوابگاه های زندان تبدیل به خوابگاه قرآنی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز