خبرگزاری کار ایران

در اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان؛

دوره آموزشی تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۷۱۴

این دوره آموزشی به مدت ۲۸ ساعت در طول ماه رمضان با حضور کارکنان اداره‌کل برگزار می‌شود.

ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان اقدام به برگزاری دوره آموزشی تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم در ماه مبارک رمضان نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مجتبی سعادتی دبیرستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان گفت: برگزاری دوره آموزشی تفسیر آیات برگزیده برای پرسنل اداره کل در راستای برنامه های ستاد امربه معروف و نهی از منکر و باهمت معاونت احیاء امر به معروف و نهی از منکر استانداری خوزستان در ماه مبارک رمضان انجام شده است.

وی گفت: این برنامه در راستای بهره‌گیری از برکات و معنویات ماه رمضان و آشنایی هر چه بیشتر کارکنان اداره‌کل با مفاهیم ارزشمند قرآن با عنوان تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم برگزار شده و در حال انجام می باشد.

سعادتی هدف از برگزاری این دوره را بهره گیری از تعالیم اسلامی و قرآنی و ایجاد فضای معنوی در این ماه پرخیر و برکت در اداره بیان نمود؛ چرا که با برگزاری چنین دوره های مذبی و دینی در مجامع اداری و با حضور همه کارکنان اداره کل و با استفاده از متخصصان موضوعی این رشته معروفات و اخلاقیات ناب اسلامی رشد و ترویج پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به مدت ۲۸ ساعت در طول ماه رمضان با حضور کارکنان اداره‌کل برگزار می‌شود، افزود: برای افرادی که در این دوره شرکت کنند پس از اتمام دوره، آزمون پایانی برگزار می‌شود و گواهینامه صادر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز