خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان خوزستان:

مسائل عراق نتیجه عدم یکپارچگی مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۸۵۶

با توجه به خطری که در جوار ما است، باید همواره مانند گذشته در حفظ وحدت و یکپارچگی شهروندان تلاش کرد و این رسالت در ایام ماه مبارک رمضان به عهده ی روحانیون و واعظان است.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: مسائلی که امروز دامنگیر کشور عراق شده است، به دلیل عدم یکپارچگی مردم و جدایی آنان از روحانیت و مراجع عالی قدر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی شهرستان آبادان، محمد باقر الفت، که در نشست صمیمی با مسئولان قضایی و روحانیون و وعاظ آبادان سخن می‌گفت، اظهار داشت: متاسفانه شاهد هستیم که در کشور عراق به فجیع‌ترین نوع، پیر و جوان را به قتل می‌رسانند، که البته شروع این قضایا از سوریه بوده و کشورهایی همچون امریکا، اسرائیل و عربستان مبالغ هنگفتی برای این منظور هزینه کرده‌اند.

وی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ادامه داد: باتوجه به خطری که در جوار ماست، باید همواره مانند گذشته در حفظ وحدت و یکپارچگی شهروندان تلاش کرد و این رسالت در ایام ماه مبارک رمضان به عهدهٔ روحانیون و واعظان است.

در ادامه، رئیس دادگستری آبادان این ماه را فرصتی برای بیان احادیثو روایات و ارتباط آن با برخی مسائل اجتماعی برشمرد.

نعمت ا… بهروزی گفت: باتوجه به وجود برخی آسیب‌های اجتماعی همچون تغییر سبک زندگی و طلاق، روحانیون می‌توانند با توجه به ارتباط نزدیکی که با مردم دارند، آنان را نسبت به مسائل اجتماعی آگاه نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی‌پور، امام جمعه این شهرستان، نیز برگزاری این جلسات را فرصتی برای تبلیغ سبک زندگی ایرانی اسلامی جهت سالم سازی اجتماع توسط روحانیون، مبلغین و خطبا دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز