خبرگزاری کار ایران

توسط معاون دادگستری این استان اعلام شد،

برنامه‌های هفته قوه قضاییه در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۸۶۹

از قضاتی که در بازرسی‌های سال گذشته به عنوان قضات نمونه استان شناخته شده‌اند، تجلیل خواهند شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان از برگزاری مراسم تجلیل از قضات نمونه استان همزمان با هفته قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری این استان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی با اشاره به آغاز هفته قوه قضاییه از تاریخ یکم تا هفتم تیرماه، گفت: گرامیداشت هفته قوه قضاییه در واقع تجلیل از مقام شهدای هفتم تیر و تجدید میثاق با آرمانهای حق طلبانه ی آنها است. به همین مناسبت در اولین روز از هفته قوه قضاییه، کارکنان، مدیران، معاونان و رئیس کل دادگستری استان با حضور در گلزار شهدا با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

وی اضافه کرد: در روز چهارشنبه نیز با حضور معاون دادستان انتظامی قضات کشور، قضاتی که در بازرسی های سال گذشته به عنوان قضات نمونه استان شناخته شده اند، تجلیل خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی اظهار داشت: دیدارهای مردمی رئیس دادگستری خوزستان امروز از ساعت ۹ تا ۱۴ در سالن امامت دادگستری استان برگزار می شود.

سرپرست اداره روابط عمومی دادگستری خوزستان، با تاکید بر این که مردم شهیدپرور استان می توانند به منظور پیگیری مشکلات خود با رئیس دادگستری استان دیدار کنند، ادامه داد: در این دیدار شخص رئیس کل دادگستری استان خوزستان، مدیران و معاونان دادگستری در جریان مسائل قضایی مراجعه کنندگان قرار خواهند گرفت و به مشکلات مطرح شده از سوی آنان رسیدگی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی همچنین افزود: رئیس دادگستری استان به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز، به ارائه عملکرد یک سال گذشته ی دادگستری استان می پردازد تا از این طریق مردم استان بیش از پیش با خدماتی که دادگستری ارائه کرده آشنا شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز