خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان هندیجان خبر داد؛

برگزاری اولین یادواره شهیدان شهرستان هندیجان

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۵۷۹

برگزاری نمایشگاه های فرهنگی، اجرای نمایش نظامی، ایجاد غرفه ی شهدای گمنام از جمله برنامه های این یادواره خواهد بود.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان هندیجان گفت: اولین یادواره سرداران و شهیدان شهرستان هندیجان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، سرگرد پاسدار محسن خدری افزود: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق داد در سالی که مزین به سال اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی که توسط مقام معظم رهبری نامیده شده، این سال را با نام و یاد شهدا در شهرستان شروع کنیم.

وی افزود: امروز اگر ما موفق و سربلند و در امنیت، آرامش و اقتدار می باشیم همه از برکت خون شهیدان عزیز است؛ به همین منظور اولین یادواره شهداء هندیجان را که با اهداف وصل جوانان و نوجوانان و مردم با شهدا و آشنایی آنها با اهداف و آرمان های شهیدان و فرهنگ شهادت است، از طریق برگزاری یادواره ها و همایش ها و خاطره گویی در سال جاری در دستور کار داریم.

سرگرد تأکید کرد: در این یادواره ها از سخنرانان، مداح و مجری کشوری، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی، اجرای نمایش نظامی و همچنین ایجاد غرفه ی شهدای گمنام و برگزاری نمایشگاه با موضوعات واقعه عاشورا، انقلاب و دفاع مقدس، جنگ نرم و تهدیدات فرهنگی دشمن در کنار این محفل نورانی بهره خواهیم گرفت.

محسن خدری در پایان از همه مردم شهید پرور شهرستان که در تشییع و تدفین شهدای گمنام مشارکت کردند و همچنین از حمایت مسئولین شهرستان و از خبرگزاری ایلنا نیز بخاطر پوشش مناسب این برنامه ها تشکر و قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز