خبرگزاری کار ایران

با حکم محمد سعید نژاد؛

جلیلیان سکاندار بنادر خوزستان شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۱۱۳

جبار جلیلیان از مدیران با سابقه در سازمان بنادر و دریانوردی کشور، به عنوان سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان منصوب شد.

با صدور حکمی از سوی مدیرعامل بنادر و دریانوردی کشور، جبار جلیلیان رئیس صندوق بازنشستگی و وظیفه مستخدمین سازمان بنادر کشور، به عنوان سرپرست جدید اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در مراسم این معارفه که با حضور جهاندیده، عضو هیأت عامل و معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی کشور برگزار شد، جلیلیان گفت: حمایت بیش از پیش از بخش خصوصی با رعایت عدالت و مقررات به منظور سرمایه گذاری در بندر امام خمینی(ره)، ارتقاء جایگاه این بندر در کریدور شمال – جنوب، توسعه ظرفیت پایانه‌های مسافری برای انتقال مسافران به کشورهای همجوار، افرایش توان عملیاتی در بنادر کوچک و بزرگ و همچنین توسعه حمل و نقل چند وجهی و بین وجهی با همکاری دیگر بخش‌های وزارت، از اولویت‌هایم برای شتاب حرکت بندر امام خمینی(ره) به سوی توسعهٔ پایدار است.

لازم به ذکر است جبار جلیلیان که در کارنامه کاری خود، معاونت مالی و اداری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان را نیز دارد، از مدیران بومی منطقه بوده که امید است انتصاب وی به ترمیم شکاف‌های موجود بین آن اداره کل و جامعه شهری منجر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز