خبرگزاری کار ایران

رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان خبر داد:

برگزاری جلسات تفسیر المیزان در کتابخانه مرکزی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۰۲۳

این برنامه به صورت هفتگی و مستمر در کتابخانه مرکزی استان برگزار خواهد شد و امیدواریم با استقبال خوب اعضای کتابخانه مرکزی شاهد تداوم و استمرار بیشتر برنامه های فرهنگی از این قبیل در کتابخانه های عمومی باشیم.

رئیس کتابخانه مرکزی استان خوزستان از برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات تفسیر المیزان در کتابخانه مرکزی استان خوزستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، روح اله خادمی گفت: جلسات تفسیر المیزان و تفسیر عارفانه حافظ در روزهای سه شنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ الی ۱۹:۳۰ توسط یک استاد برجسته دانشگاه خبر داد.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی توسط سرکار خانم کیانوش راد از اساتید دانشگاه و متخصص موضوعی این رشته در محل کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگزاری می‌شود.

رئیس کتابخانه مرکزی استان افزود: با توجه به نامگذاری سال ۹۳ توسط رهبر فرزانه انقلاب به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» کتابخانه‌های عمومی به عنوان یک سرمایه فرهنگی تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهند گرفت و برگزای برنامه‌های مختلف فرهنگی بخشی از این حرکت خواهد بود.

وی افزود: این برنامه به صورت هفتگی و مستمر در کتابخانه مرکزی استان برگزار خواهد شد و امیدواریم با استقبال خوب اعضای کتابخانه مرکزی شاهد تداوم و استمرار بیشتر برنامه‌های فرهنگی از این قبیل در کتابخانه‌های عمومی باشیم.

خادمی در پایان گفت: برنامه‌های فرهنگی کتابخانه مرکزی استان در حال گسترش می‌باشد از جمله این برنامه‌ها فعالیت‌های مربوط به کودک و نوجوان، ویژه برنامه‌های نابینایان، برنامه‌های کانون ادبی و کانون قرآن و نهج البلاغه کتابخانه مرکزی و… است و این برنامه‌ها با استقبال بسیار خوب اعضاء همراه بوده است و ما در تلاش هستیم برنامه‌های بیشتری مانند دوره‌های آموزشی و پژوهشی توسط اساتید دانشگاه و متخصصان موضوعی را نیز به برنامه‌های کتابخانه مرکزی خوزستان اضافه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز