خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولین عالی رتبه سیاسی و نظامی؛

رژه بزرگ روز ارتش در اهواز و دزفول اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۷۰۸

در این مراسم، استاندار خوزستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و یگان های مختلف نظامی حضور داشتند.

به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش رژه یگان‌های نظامی و انتظامی با حضور جمع کثیری از مسولان عالی رتبه سیاسی و نظامی در شهرهای اهواز و دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این مراسم در اهواز با حضور مقتدایی استاندار خوزستان، جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان عالی رتبه نظامی و انتظامی برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های نمونه ارتش با عبور از مقابل جایگاه به نمایش توانمندی‌های لشکر ۹۲ زرهی خوزستان پرداختند.

لازم به ذکر است در این مراسم جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه‌ نیروهای مسلح در استان خوزستان از جمله امیر ظریفی یگانه فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر «عج» خوزستان، سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از روحانیون نیز حضور داشتند.

فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور با اشاره به دست آورد‌ها و تجهیزات دفاعی ارتش گفت: دفاع از تمامیت ارضی کشور بر عهده ارتش است و از این نظر در آمادگی کامل به سر می‌بریم و هیچ کشوری نمی‌تواند چشم طمع به ایران اسلامی را داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز