خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون هنری و سینمایی ارشاد خوزستان؛

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۹۰

با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حسین پوردوستعلی بعنوان رئیس جدید ارشاد هندیجان معرفی شد.

ایلنا: جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هندیجان با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در دفتر فرماندار هندیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، ناصر چنانی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: ما باید فضای لازم را برای هنرمندان ایجاد کنیم تا با آسودگی بتوانند کارهای فرهنگی و حوزه های نرم افزاری را انجام بدهند و بدانند کارهای فرهنگی متعلق به آنهاست، ما امسال چهارمین کنگره ملی شعر خلیج فارس را به نحو احسن برگزار خواهیم کرد و به همت همه مسئولین بخصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری خوزستان، فرمانداری هندیجان و شهرستان هایی که مرز آبی با خلیج فارس دارند نیاز داریم در این کنگره شرکت کنند و به ما یاری رسانند.

در این جلسه عبدالحسن دریایی معاون فرماندار با تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تلاش های زیادی در برگزاری کنگره ملی شعر خلیج فارس در این سالها صورت گرفته که ما از همه عزیزان بخصوص سید عارف مهدوی نیا رئیس سابق این اداره تقدیر و تشکرمی نماییم.

دریایی در ادامه گفت: شهرستان هندیجان هیچگونه امکاناتی ندارد که بتواند به نحو احسن کنگره شعر خلیج فارس که در سطح ملی است را برگزار کند اما این پتانسیل در وجود جوانان و هنرمندان این شهرستان نهفته است و اگر مسئولین ملی و استانی نگاه ویژه ای به هندیجان داشته باشند می توان کنگره هایی را سطح بین المللی هم برگزار کنیم و فرهنگ غنی ایران اسلامی را بخصوص فرهنگ زیبای خلیج همیشه فارس را که در اعماق وجودمان ریشه دارد به دنیا بشناسانیم.

معاون فرماندار هندیجان بیان کرد: در دوران قبل انجمن های شعر و دیگر انجمن ها فعال نبودند که امیدواریم در دوران مدیریت جدید این مشکل برطرف و همه انجمن ها در کنار هم در خدمت به فرهنگ شهرستان تلاش کنند.

در پایان حکم مسئولیت حسین پوردوستعلی ابلاغ و از زحمات مهدی نیا رئیس سابق این اداره که در این جلسه غایب بود تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز