خبرگزاری کار ایران

توسط هیئت ۲۱ نفره بازرسی دادسرای انتظامی قضات کشورغ

حوزه‌های قضایی خوزستان مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۰۲۰

در طول سال، حوزه های قضایی تمامی شهرستان ها و بخش های کشور مورد بازرسی و ارزیابی قرار می گیرند.

ایلنا: هیئت ۲۱ نفره بازرسی دادسرای انتظامی قضات کشور به مدت ۱۰ روز در استان خوزستان حضور داشتند و تمامی حوزه‌های قضایی استان را مورد ارزیابی و بازرسی قرار دادند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از دادگستری این استان، سرپرست هیئت مذکور در روز اول حضور در استان در نشستی که تمامی دادستان‌های عمومی و انقلاب استان شرکت داشتند، اهداف خود را از این بازرسی تشریح و عنوان کرد: در طول سال، حوزه‌های قضایی تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های کشور مورد بازرسی و ارزیابی قرار می‌گیرند.

رنجبر گفت: بازرسی به معنای آن است که روند خدمت رسانی به مردم تسهیل شود و مردم از خدمات بهتر بهره‌مند گردند و موانع برطرف شود.

همچنین در پایان این بازدید و در نشستی که با حضور مدیران دستگاه قضایی استان برگزار شد، رئیس کل دادگستری استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از هیئت بازرسی، به ویژه سرپرست این هیئت، اظهار داشت: امیدواریم این بازرسی‌ها منشاء خیر و برکت و تحول در ارائه خدمات باشد.

در ادامه، معاون ارزشیابی دادسرای انتظامی قضات کشور نیز با تقدیر و تحسین از عملکرد جهادی مدیریت دادگستری استان خوزستان، گفت: اقدامات و تحولات ایجاد شده در چند سال اخیر در سطح خوزستان به گونه‌ای است که گویا طول شبانه روز در این استان ۴۸ ساعت بوده است.

رنجبر افزود: قطعاً وضعیت فعلی دادگستری خوزستان در هیچ زمینه‌ای قابل مقایسه با سنوات گذشته، که مورد بازرسی قرار گرفته بود، نیست.

وی ادامه داد: اقدامات در زمینه اجرای پروژه‌های عظیم و ساخت و سازهای فراوان در راستای توسعه فضای اداری و خانه‌های سازمانی، ثبت اولیه کلیه پروژه‌ها قبل از ارجاع به مراجع انتظامی در دادسراهای استان و همچنین راه اندازی و به کارگیری شبکه و سیستم‌های الکترونیکی گسترده و پیشرفته، از جمله اموری است که وجه تمایز استان خوزستان را با سایر استان‌هایی که مورد ارزشیابی قرار گرفته‌اند، مشخص می‌کند.

رنجبر با بیان اینکه این اقدامات قطع یقین بی‌نظیر بوده است، اظهار داشت: در اولین فرصت ضمن تهیه گزارشی از عملکرد بسیار مطلوب دادگستری خوزستان به محضر محترم ریاست قوه قضاییه، اسامی تعدادی از همکاران قضایی که اقدامات فوق العاده داشته‌اند نیز به محضر ایشان تقدیم می‌شود.

وی گفت: رابطه بسیار صمیمی و دوستانه میان آحاد جامعه قضایی استان خوزستان، به خصوص مدیران تشکیلات قضایی، بسیار ملموس و شاخص بوده است که باید تداوم یابد.

رنجبر همچنین انتخاب مدیران قضایی سطح استان را بسیار کیفی ارزیابی کرد و افزود: مودّت خوبی میان رئیس کل دادگستری استان و معاونان ایشان برقرار است، که امیدواریم این دوستی و همکاری در راستای خدمت رسانی به مردم، ادامه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز