خبرگزاری کار ایران

در راستای هماهنگی هر چه بیشتر صورت گرفت؛

دیدار اعضاء ستاد برگزاری یادواره ۳۳۰۰ شهید جهادکشاورزی با آیت ا… موسوی جزایری

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۳۸

امام جمعه اهواز بیان خاطرات شهدا و روزهای سختی که بر رزمندگان گذشته است را باعثانتقال روحیه شهادت طلبی به جوانان و نوجوانان نسل سوم اعلام نمود.

ایلنا: اعضاء شورای سیاست گذاری ستاد یادواره ۳۳۰۰ شهید وزارت جهادکشاورزی با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رییس ستاد یادواره با اعلام این خبر اظهار داشت: در این دیدار رییس سازمان جهادکشاورزی خوزستان ضمن مهم قلمداد نمودن تجلیل از شهدا در فرهنگ جامعه، این یادواره‌ها را برای زنده نگهداشتن یاد شهدا و تقویت روحیهٔ ایثار و شهادت در جامعه مهم دانست.
در ادامه دیدار حضرت آیت ا… موسوی جزایری در سخنانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، برگزاری یادواره‌ها را مصداق زنده نگهداشتن یاد شهدا دانست و آن را هم سطح با شهادت بیان نمود.
امام جمعه اهواز بیان خاطرات شهدا و روزهای سختی که بر رزمندگان گذشته است را باعثانتقال روحیه شهادت طلبی به جوانان و نوجوانان نسل سوم اعلام نمود و افزود: فرماندهان سالهای دفاع مقدس باید در این یادواره‌ها حضور یابند و خاطراتشان را برای نسل سوم انقلاب که سال‌های دفاع مقدس را ندیده‌اند بیان نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز