خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه مبارک فجر در کتابخانه مرکزی استان صورت می‌گیرد؛

نقد کتاب " روزشمار انقلاب اسلامی در خوزستان " اثر حبیب پیام

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۱۷

کتاب " روزشمار انقلاب اسلامی در خوزستان " اثر حبیب پیام با حضور منتقدان در کتابخانه مرکزی نقد و بررسی خواهد شد و شب شعری با موضوع شعر انقلاب در این کتابخانه با حضور شاعران بزرگ استان برگزار می‌شود.

ایلنا: رئیس کتابخانه مرکزی استان خوزستان در اعلام برنامه‌های دهه مبارک فجر از نقد کتاب «روزشمار انقلاب اسلامی در خوزستان» خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، روح اله خادمی گفت: کتابخانه مرکزی استان خوزستان به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جهت معرفی هرچه بیشتر فعالیت­‌های کتابخانه و آشنایی همه اقشار جامعه با فعالیت­‌های فرهنگی و کتابخوانی در کتابخانه مرکزی استان، برنامه­‌های ویژه­‌ای را اجرا خواهد کرد.

خادمی افزود: به همین مناسبت کتابی با عنوان «روز شمار انقلاب اسلامی در خوزستان» اثر حبیب پیام با حضور منتقدان در این کتابخانه نقد و بررسی خواهد شد و شب شعری با موضوع شعر انقلاب در این کتابخانه با حضور شاعران بزرگ استان برگزار می‌گردد.

رئیس کتابخانه مرکزی استان خوزستان همچنین از اجرای برنامه­‌های خاصی در بخش­‌های ویژه کتابخانه مرکزی همچون بخش کودک و نوجوان خبرداد و افزود: مسابقه نقاشی دیواری(روی مقوا) با موضوع پیروزی انقلاب و بچه‌ها، شعرخوانی انقلاب و نمایشگاه تابلوی کلاژ ویژه دهه فجر در بخش کودک و نوجوان از جمله این برنامه‌ها می‌باشد و در پایان نیز هدایایی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

وی در پایان افزود: برگزاری برنامه­‌های مناسبتی همچون دهه فجر می‌­تواند در معرفی هرچه بهتر کتابخانه موثر واقع شود و به جذب بیشتر مخاطبان به سمت کتابخانه عمومی کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز