خبرگزاری کار ایران

در استان خوزستان؛

۹ باب کتابخانه عمومی آماده کلنگ‌زنی و احداثاست

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۵۲

اعتبارات ساخت کتابخانه های عمومی مذکور در سال جاری تامین شده و طی مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ ساخت کتابخانه به زمین زده خواهد شد.

ایلنا: رئیس اداره برنامه ریزی، انجمن‌ها و مشارکت‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: ۹ قطعه زمین در استان خوزستان آماده کلنگ زنی و ساخت کتابخانه هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جمال کمائی گفت: با همکاری مسئولین شهرستان و خیرین بزرگوار در شهرستان‌های آبادان توسط شهرداری چوئبده، خرمشهرتوسط مدیر عامل منطقه آزاد اروند در روستای سوره، دزفول شهر سردشت، رامشیر توسط مدیر عامل تعاونی روستایی رمیله، شادگان توسط خیرین روستای خروسی ۳، شوشتر ۲ قطعه زمین توسط شهرداران شهرهای اندیشه و گوریه و گتوند ۲ قطعه زمین توسط شهرداران شهرهای سماله و جنت مکان به نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان جهت بهره برداری کتابخانه اهداء شد که از کلیه این بزرگواران تقدیر می‌شود.

وی افزود: این زمین‌ها طی قراردادهایی فی مابین دستگاه‌های فوق و اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان منعقد شده و برای ساخت کتابخانه عمومی استاندارد نهاد به این اداره کل واگذار شد که کلیه مراحل اداری واگذاری طی شده و این زمین‌ها مختص ساخت کتابخانه است که به زودی عملیات ساخت کتابخانه توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان آغاز می‌شود.

کمائی گفت: مساحت زمین‌های اهدایی شامل: اهدایی آبادان ۵۰۰ مترمربع، اهدایی خرمشهر ۱۰۰۰ مترمربع، دزفول ۸۰۰ مترمربع، اهدایی رامشیر ۵۰۰ مترمربع، اهدایی شادگان ۶۵۰ مترمربع، اهدایی شوشتر شهر اندیشه ۲۵۰ مترمربع و شهر گوریه ۵۰۰ مترمربع و اهدایی گتوند شهر سماله ۶۱۷ مترمربع و جنت مکان ۵۰۰ مترمربع که در مجموع کل مساحت زمین‌های مذکور ۵۳۱۷ مترمربع است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های بعمل آمده این اداره کل اعتبارات ساخت کتابخانه‌های عمومی مذکور در سال جاری تامین شده و طی مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ ساخت کتابخانه به زمین زده خواهد شد.

کمائی گفت: کل اعتبار پیش بینی شده برای ساخت ۹ باب کتابخانه عمومی مذکور بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که این رقم برای ساخت این کتابخانه‌ها اختصاص داده شده است و به زودی کار ساخت کتابخانه‌ها آغاز می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: مشارکت خیّران برای احداثکتابخانه‌های عمومی در خوزستان ضروری است و بر این مبنا امیدواریم با استفاده از پتانسیل خیّران، گام بلندی در حوزه کتابخانه‌های عمومی استان برداشته شود. بدین منظور درصدد هستیم تا از تمام ظرفیت خیرین و دستگاه‌های اجرایی در استان استفاده کنیم تا آن‌ها در مباحثساخت کتابخانه، اهداء زمین، کمکهای مالی و… فعال‌تر شوند و همکاری‌های آن‌ها افزایش یابد و ما از تمام کمک‌های خیّرین در خصوص اهداء زمین، اهداء ساختمان، اهداء کتاب و کمک‌های نقدی استقبال می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز