خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ماهشهر اعلام کرد:

دستگیری ۱۳ نفر از اراذل و اوباش در شهرستان ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۶۴

اکیپ‌های عملیاتی نیروهای انتظامی شهرستان، این افراد ناهنجار را شناسایی و ۱۳ نفر از آنان را که برای مردم ایجاد رعب و وحشت می‌کردند، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل نمودند.

ایلنا: سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر گفت: ۱۳ نفر از اراذل و اوباش در طرح مبارزه با مزاحمان خیابانی در شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، سید جعفر طباطبایی با اعلام این خبر اظهار داشت: برخورد با هنجارشکنان، اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی از اولویت‌های نیروی انتظامی شهرستان بوده که با اجرای اقدامات پیشگیرانه و طرح‌های مختلف و بهره گیری از قوه قهریه، می‌توان زمینه امنیت و آرامش را در سطح شهرستان مهیا نمود.

وی افزود: اکیپ‌های عملیاتی نیرو‌های انتظامی شهرستان با شناسایی نقاط تجمع و محل پاتوق ارازل و اوباش، این افراد ناهنجار را شناسایی و ۱۳ نفر از آنان را که برای مردم ایجاد رعب و وحشت می‌کردند، طی چندین مرحله اقدامات عملیاتی، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل نمودند.

عالیترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر از عموم همشهریان خواست در صورت اطلاع از اسامی و محل‌های تجمع ارازل و اوباش، در اسرع وقت مراتب را به پلیس اعلام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: اطلاعات بدست آمده در بانک اطلاعاتی مجرمان ثبت شده و کلیه گزارشات بصورت محرمانه در اختیار پلیس قرار خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز