خبرگزاری کار ایران

با اصلاح ۲۳ هزار متر شبکه و ۲۲۰۰ فقره انشعاب انجام شد:

تقویت فشار شبکه توزیع آب کوی ولیعصر آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۶۲

با این اقدام ضمن تقویت فشار شبکه توزیع آب کوی ولیعصر از هدر رفت آب و افت فشار ناگهانی به نحو محسوسی جلوگیری شده است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: با بهره برداری از شبکه جدید توزیع آب و انشعابات خانگی کوی ولیعصر آبادان فشار شبکه توزیع آب این منطقه افزایش یافت.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد افزود: از سال ۸۹ بهینه سازی و اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب و فاقد کنتور کوی ولیعصر آبادان در دستور کار شرکت آبفا خوزستان قرار گرفت که با جایگزین کردن ۲۳ هزار متر لوله پلی اتیلن در اقطار ۷۵ الی ۳۵۵ و نصب ۲ هزار و ۲۰۰ فقره انشعاب خانگی به همراه کنتور، شبکه توزیع آب این منطقه بطور کامل اصلاح و بازسازی شد.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح ۲ میلیارد تومان اجرا شد در بیان اهداف این طرح خاطر نشان کرد: با این اقدام ضمن تقویت فشار شبکه توزیع آب کوی ولیعصر از هدررفت آب و افت فشار ناگهانی به نحو محسوسی جلوگیری شده است.
رییس هیئت مدیره آبفای استان با اشاره به پرهزینه بودن تأمین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی از منابع آب‌های سطحی بر مصرف بهینه و صحیح آب تاکید کرد و گفت: هم اکنون همزمان با اجرای شبکه فاضلاب اصلاح شبکه آب برخی مناطق آبادان از جمله شطیط و علوانیه در حال انجام است.
گفتنی است طول شبکه توزیع آب شرب آبادان ۷۰۰ کیلومتر است که طی سالیان گذشته ۴۰۰ کیلومتر آن اصلاح شده و ۳۰۰ کیلومتر دیگر آن نیاز به اصلاح و بازسازی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز