خبرگزاری کار ایران

رییس اداره آبفا بندرامام خمینی «ره»:

۷۵۰۰ کنتور فرسوده در مهمترین بندر تجاری کشور تعویض شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۰۶

طی سال جاری بیش از ۳۰۰ اشتراک غیرمجاز شناسایی شد که پس از اخطار به آنان تعداد ۱۵۰ مورد آنها به مجاز تبدیل شده اند و مابقی نیز در حال پیگیری و تبدیل به انشعاب مجاز هستند.

ایلنا: رییس اداره آبفا بندرامام گفت: طی ۳ سال گذشته بیش از ۷۵۰۰ کنتور فرسوده و خراب را تعویض نموده و در سال جاری نیز با ادامه این روند بیش از ۶۰۰ کنتور دیگر را نیز تعویض نماییم.
به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، ابراهیم علوانی با اشاره به اینکه وجود مشترکین غیرمجاز موجب تحمیل هزینه‌های اضافه بر اداره و کاهش سطح خدمات رسانی مطلوب به مردم می‌شود خاطر نشان کرد: در همین راستا طی سال جاری بیش از ۳۰۰ اشتراک غیرمجاز شناسایی شد که پس از اخطار به آنان تعداد ۱۵۰ مورد آن‌ها به مجاز تبدیل شده‌اند و مابقی نیز در حال پیگیری و تبدیل به انشعاب مجاز هستند.
وی در ادامه طول شبکه توزیع آب بندرامام را ۱۶۵ کیلومتر ذکر کرد و گفت: ۱۲۰ کیلومتر از شبکه موجود فرسوده است که تا کنون به علت کمبود اعتبار ۳۰ کیلومتر آن اصلاح و بازسازی شده و ۹۰ کیلومتر دیگر نیاز به اصلاح فوری دارد که اقدامات لازم جهت تامین اعتبار مورد نیاز در دست پیگیری است.
وی این نکته را نیز یادآور شد که بمنظور گسترش خدمات رسانی به مشترکین طی سال جاری از محل اعتبارات جاری اداره حدود ۵/۵ کیلومتر توسعه و اصلاح شبکه انجام شده است که با این اقدام بیش از ۶۵۰ خانوار جدید از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شده‌اند.
رییس اداره آبفای بندر امام یکی دیگر از مشکلات شهر بندر امام را کمبود مخزن ذخیره آب در این بندر مهم تجاری برشمرد و اظهار نمود: برای رفع این مشکل احداثیک مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی را از سازمان آب و برق خواستار شده‌ایم که منتظر تامین اعتبار مورد نیاز آن هستیم.

وی از تشکیل پرونده و رسیدگی به بیش از هزار مورد تماس تلفنی طی سال جاری از طریق سامانه ۱۲۲ در این شهر خبر داد که همگی آن‌ها پس از رسیدگی مختومه شده‌اند.
علوانی در خصوص اقدامات انجام شده در تعاونی مسکن مهر بندرامام نیز گفت: تا کنون ۵۰ کیلومتر خطوط شبکه آب و فاضلاب بمنظور برخورداری بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ مشترک جدید از خدمات آب و فاضلاب اجرا شده است که تا کنون اشتراک ۱۵۰ خانوار به انان واگذار شده است.
وی همچنین از نصب و راه اندازی یک دستگاه اتوماتیک تزریق گاز کلر بمنظور بهینه سازی فرآیند گندزدایی و تصفیه آب شرب در تاسیسات اداره آبفا این شهر خبر داد و ابراز نمود: با این اقدام سطح کیفی آب شرب در بندر امام به نحو محسوسی ارتقا یافته است.
رییس اداره آبفای بندرامام در خصوص عملکرد این اداره در بخش فاضلاب نیز یاد آور شد: بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ مشترک از خدمات دفع فاضلاب برخوردارند که بمنظور ارتقای سطح خدمات دهی به آنان طرح ساماندهی شبکه جمع اوری و دفع فاضلاب این شهر از محل اعتبار اوراق مشارکت از سال گذشته آغاز شده است و انشاءا… در سال آینده به اتمام می‌رسد. همچنین احداثتصفیه خانه مدرن فاضلاب این شهر که به نوعی تکمیل کننده شبکه در دست احداثاست توسط کنسرسیوم ایران و چین و از طریق اعتبار فاینانس بین المللی آغاز شده است که با تکمیل این دو طرح بزرگ زیست محیطی ضمن حل معضل قدیمی ودیرینه فاضلاب در این شهر شاخص بهره‌مندی از خدمات مدرن و بهداشتی دفع فاضلاب به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز