خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهرستان هندیجان:

حمایت از محرومین وظیفه ماست

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۶۸

یکی از اهداف مهم جمهوری اسلامی حمایت از محرومین و مستضعفان جامعه است.

ایلنا: رئیس شورای اسلامی شهرستان هندیجان در جلسه رفع مشکلات مردم گفت: یکی از اهداف مهم جمهوری اسلامی حمایت از محرومین و مستضعفان جامعه است و باید برای حل مشکلات و معضلات آن‌ها راه حل پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، علی عبادی نسب افزود: مناطقی مانند فرهود آباد و هندیجان جنوبی مستعد سوء استفاده توسط معاندین و منحرفین و گروهک‌های ضاله است و به خاطر تنگ دستی مردم از این مناطق احتمال آسیب رسیدن از همه لحاظ هستند.

وی در ادامه گفت: ما مسئولین باید فکر و تدبیری برای حل این موضوع بکنیم که متأسفانه مراجعین بسیار زیادی داریم که می‌خواهند مشکل مسکن آن‌ها حل بشود و امام جمعه شهرستان توصیه اکید دارد که این مشکلات هر چه زود‌تر مرتفع شود تا مردم این منطقه به راحتی زندگی کنند البته نا‌گفته نماند که حل مشکل قبرستان هندیجان شمالی نیز وابسته به حل مسکن و راه سازی این منطقه است.

مجتبی درویشی شهردار هندیجان نیز در این جلسه گفت: ما هم به دنبال حل هر چه زود‌تر این مشکل هستیم، البته در سال‌های گذشته با تدبیر مسئولین به‌خصوص امام جمعه اسبق، فرماندار سابق مختار طاهریان و دیگر مسئولین برای محرومین و نیازمندان قطعات زمین براساس یک سری ضوابط قانونی واگذار شده که در حال حاضر این امر پیچیده شده است.

وی افزود: اینگونه مناطق تصرفی، مانند یک ویروس برای جامعه مضر است و همه مسئولین باید تلاش کنند تا از مشکلات بعدی جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز